Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-05 22:33:14 följande:
    Jag har aldrig tidigare pluggat tillsammans med någon så jag har ingen aning om hur man gör, t.ex. om den ena har hunnit läsa halva boken och den andra precis har börjat.Men jag hoppas att du finner tillfälle att läsa en kurs eller två
    Ja, jag ska söka en dag-kurs efter sommaren till och börja med. Skulle va superkul och komma igång.

Men gör upp plan. Att ni säger en vecka innan att till nästa vecka då ska vi ha läst från sida 24-50 t.ex. så då är ni på samma nivå när ni träffas.

Lycka till hur som helst.

Vi hörs imorgon. {#lang_emotions_flower}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Gomorron Sedek {#lang_emotions_sunny}

Allt väl?

• I Blackrose I

Här är solen framme....Jippi. ;)

Ska äta frukost sen gå ut på en promenad.

Önskar dig en underbar dag så hörs vi kanske senare. {#lang_emotions_flower}

• I Blackrose I

Nu har jag vatt och joggat runt området. Det är underbar väder ute. {#lang_emotions_sunny}

• I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-06 10:46:02 följande:
    Hej Rose!Det är bara bra tack Själv då?
    Jodå, det är bra här med. Håller på och kollar biljetter....är såååå himla trött på kylan. Vill åka bort till nåt varmt land. Vi firar ju nyår snart här så jag håller på och kollar biljetter dom datumen.

Hur går det med träningen/maten?
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-06 10:50:00 följande:
    Joggat! Nice, va det skönt?
    Ja, det är solig ute så det var skönt men det är kylig så mina kinder såg ut som två röda tomater när jag kom hem. {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Roses skrev 2010-03-06 10:51:41 följande:
    Ja, det är solig ute så det var skönt men det är kylig så mina kinder såg ut som två röda tomater när jag kom hem.
    Vad det där lät konstig nu när jag läser det men du förstår hur jag menar. Är fortfarande bakis efter igår kväll....Tog slut på en flaskan tequila med gubben.
    Gött götti gött gött....
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-06 10:54:20 följande:
    Just det, nyår ja... Vart åker ni då? Till ett land där man kan fira med andra som firar nyår samtidigt?Maten... Har mått asdåligt hela veckan, ont i huvudet och trött och orkeslös pga att jag inte äter kolhydrater nu. Men det släppte igår och idag går det fint brukar ta 4-5 dar innan kroppen ställer om sig, skönt att vara igenom det värsta!
    Det finns gott om folk som man kan fira tillsammans med här i Stockholm...ungefär runt 7-8000.
    Jag vet inte om jag ska vara ärlig. Gubben säger Dubai för då kan släktingar komma över och träffa oss och i Duabi finns det många många olika arrangemang när det är nyåret men du vet ju hur jag känner för...........men det finns ju inget annat och välja meeeeeeeeeellan. * Dunkar pannan hårt i bordet * {#lang_emotions_yell}

* Kramar om Sedek för att han har klarat det värsta. Duktig pojke. * {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-06 10:55:41 följande:
    En flaska? Vad roliga ni är, sitter o super ihop
    Vaddå super? Jag var hur pigg som helst och inte ett dugg full. Så det så. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-06 10:57:25 följande:
    Nu ska jag gå ut lite med lilltjejen här, det är ju varmt i solen!Ha en bra lördag
    Ha en fortsatt underbar lördag du med. {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Tråddödare forts....