• Midka

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-01 22:22:24 följande:
    Faan....nu e de gröna bananerna slut... Så nu är det BOLS o päronsoda som gäller  tamefaan!
    *asg*
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-01 22:21:50 följande:
    Grattis till numret (1818)
    Tack!
    Oas vad ni gjorde igår så verkar ni glada och det är huvudsaken eller hur!?
    Kul att det blev ett (en?) bra nyår. Sen tycker jag det är kul att driva lite med er men jag ser och gissar att du inte tar åt dig på fel sätt.
  • Midka

By the way... Det är oceanen 12 på 1an.. så mycket snyggt att titta på på en gång... Smiley  {#lang_emotions_innocent} 

• Midka
    Isnogood skrev 2010-01-01 22:30:16 följande:
    "Torkar bort lite dreggel ur ena mungipan"
    Och från soffan....
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-01 22:39:30 följande:
    Vem dreglar ni över?
    oceanen 12 på 1an. OOOO så många snygga pojkar på en gång!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-01 22:43:23 följande:
    Midka: Heeelt strålande underbart..!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-01 22:40:15 följande:
    Ah..hur blir det..? -Ska vi satsa på en båtresa från Sthlm el..?För om jag ska försöka göra mitt hem någolunna allergivänligt så får jag nog bränna ner huset o bygga nytt... 8.5 år med hästar, hundar,kaniner,marsvin,katter,tamråttor,får, getter,höns....hm... någe mera...näe, tror de va allt.... Sätter sina spår....
    Jag känner att jag klampade in på något som typ, redan var bestämt menär det okay för dig att vi kollar lite med båt?

Jag vill ju liksom inte förstöra något.....

För mig är båt alldeldes utmärkt! Jag kommer dit! Kan inte motstå att få träffa er!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-01 22:45:31 följande:
    Vem är snyggast då?
    I filmen... George är .... är.... aldeldes uuuunderbar!
    Tätt följt av Pitten och Matt Diamant   {#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_tongue_out}      åhhhhh!!
  • Midka

Bara resan konstar ca 2-4 hundra kronor och då har jag tittat på 24 timmars kryss... Sen till kommer mat och frukost, dricka mm. Buffen ligger på ca 280 kr/ person. Det blir lite så mycket som man vill.

Jag tror det är svårt att räkna under 600 ink middag (frukost kan man ta med sig och äta i hytten om man vill/behöver och dricka kan man smuggla med sig om man behöver)

Är det för dyrt?
    Jag har full förståelse för att pengar suger så jag menar inte att ironisera på något sätt. Viktigast är att det känns ok.

Ett sista alternativ är att ni kommer hit till västkusten och att jag kör ut man och barn (vilket inte är ngt problem, har kollat).

Svar på tråden Tråddödare forts....