Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Fortsätter {#lang_emotions_cry}

• I Blackrose I

Okej, nu har jag läst 4-5 sidor och gått igenom 5 sidor med bilder och den är "bluff" {#lang_emotions_surprised} 

Får väl skylla på trötthet och 2 glas vin att jag ens tänkte tanken att den skulle vara "riktig" {#lang_emotions_undecided}

• I Blackrose I

{#lang_emotions_yell}

Tar och duschar istället.

Ha det gott.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 20:44:04 följande:
    Nähäpp! Jag satte mig precis i soffan för att ta det lugnt för resten av kvällen och så går du och duschar!
    Men jag har varit inne i snart 1 timme och skrivit inlägg utan att ha fått svar {#lang_emotions_embarassed}.

Tänkte jag skulle duscha. Maken sitter och pratar ( Skype ) så jag har urtråkigt.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 20:47:16 följande:
    BS - men snyggt gjort. Väldigt kreativt
    Som sagt skyller på två glas vin att jag ens tänkte tanken att den skulle vara "riktig" {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-21 20:46:10 följande:
    Då kan jag passa på att marknadsföra min nya tråd:www.familjeliv.se/Forum-4-46/m50202240.htmlHoppas på att få upp den på hetaste debatterna, men konkurrensen är hög idag. Alldeles för mycket rabiata-fl-tanter-diskussioner att tävla mot idag.
    Köttätande bakterier lät inte rolig alls.

Hur botar man det?
  • I Blackrose I

Velour:

Tänkte rekommendera restaurangen-little persia som har öppnat i industriområdet Globen. Underbar mat/lunch buffe.

Var där med killkompisen idag. Värt ett besök.

• I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-21 20:50:54 följande:
    Antibiotika... intravenöst...
    Usch, tog det långt tid?

Såg "video" på youtube kom jag på nu där en tjej hade fått det över hela kroppen och hon fick ligga i en speciall-solarium för att få bort den.

Jag har en hel lista med sjukdomar. Ärftliga och sånt jag har orsakat själv men tanken på  sjukdomar som "syns" får mig att må illa.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 20:53:52 följande:
    Alla får ju tro som de vill Jag personligen tror att det är ren bullshit.
    Men den ÄR bullshit skrev jag ju sen {#lang_emotions_yell} Sluta mobba mig {#lang_emotions_embarassed}

{#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 20:55:19 följande:
    Tack för tipset Ska absolut tänka på det när jag är i Sthlm nästa gång. Prismässigt, hur mycket ligger det på, på ett ungefär?
    Det var första gången jag var där idag och killkompisen betalade {#lang_emotions_embarassed} men jag tror det låg på 79-89kr. Det fanns 6-7 rätter ( persiska ) Urgott.
Svar på tråden Tråddödare forts....