Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-21 20:58:52 följande:
     Oj jag missade att du skrev att du trodde det var bullshit! I'm very very sorry! Please forgive me! I beg of you! Have mercy!
    Hehe {#lang_emotions_wink}

Jag förlåter dig {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-21 20:59:32 följande:
    Jag som just tänkte börja...
    Nej du. Inte mobba ( Roses ) {#lang_emotions_yell}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:00:11 följande:
    Rätt OK priser om det gäller för buffé
    Jepp, gött. Åt ihjäl oss, kunde knappt röra på mig {#lang_emotions_laughing}

Han äter ju som en gris. Tränar som en åsna gör han också så han går ju inte upp i vikt och han hämtar lika mycket mat till mig som han själv äter. Kan ju säga att jag inte har ätit nåt sen kl 14 idag :)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:01:17 följande:
    Oj oj Roses...du vill inte få Scratchy att börja mobba dig..Lita på mig
    Han får gärna göra det en annan dag. Just nu har jag "druckit" lite väl för mycket för att orka med honom :p
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:05:15 följande:
    Tjockiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! Nu blir jag väldigt nyfiken på deras mat Vad var det det hette - Lilla Persien?    
    Hittade den här. Ta en titt.

http://littlepersia.gastrogate.com/page/3

Killkompisen tycker jag är för smal. Han brukar reta mig och säga att han aldrig skulle stötta på mig eftersom jag är för smal för hans smak {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:06:58 följande:
    The war is on now (även om den går igång nån gång senare i framtiden)...Säg bara till så jag kan gå och poppa mina popcorn, sätta mig tillrätta och bevittna kriget
    Självklart {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-21 21:09:30 följande:
    Så man står inte ut med "honom" när man druckit? Du bäddar du bäddar...
    :p Hörru

Jag har druckit två glas vin och en shot med maken. Har inte ätit sen kl 14 så jag börjar känna av det.

Och du jag HATAR bäddning. Maken får "betalt" varje månad för att bädda :p
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:10:41 följande:
    Vad härligt! De har ju magdans och vattenpipa! Nu vill jag verkligen besöka stället.Vad skönt att du är så smal, då kan du ju äta hur mycket som helst. Det kan inte jag. Men jag skiter ibland i det
    JAG tycker inte jag är smal men jag får alltid höra att jag är knäpp också. Mest av iranier i och för sig. Hmm, börjar undra vem/vilka jag ska tro på {#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-21 21:12:03 följande:
    Magdans? Äntligen!!! Jag är på!
    på? Vem? Var? Hur? Alltid kul med "action" :p
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-21 21:15:57 följande:
    "Betalt"? Så det är inte Som man bäddar får man ligga utan Om han bäddar får han ligga?
    Precis :p För att vara 26/singel&male så verkar det inte va nåt större fel på hjärncellerna.
Svar på tråden Tråddödare forts....