Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-22 20:50:07 följande:
    Haha! Nej det var bara jag som statuerade vem du är. Kan kalla dig för Roses också om du fördrar det framför Den Andra Iranien...Är ni kompisar på riktigt, IRL, du o Velour?
    Ja ( Roses ) är mycket bättre. Det är min andra namn om man tar bort några bokstäver och sätter till några :P

Nej, det är vi inte.

Jag var inne några veckor och gick flera på nerverna här på FL i sommras och då "lärde" jag känna Velour. Har inte träffat henne IRL.

Brukar inte va inne på "chatsidor" men nu har jag hittat några här på FL så jag har fastnat här :)

Så "vem" är du då?
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-22 20:52:15 följande:
    ja, alla iranier känner varann!
    Ja, vi har ju kusin/familj/släkt/syskon äktenskap så det borde ju stämma :p
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-01-22 20:53:53 följande:
    Förutom sjukt trött....så är det ganska bra...-Blickar framåt mot kommande semester...
    Härligt med semester.

Ska ni åka bort eller blir det sverige?

Försöker övertala maken att åka till ett varmt land men jag vet inte vart. Inte thailand/afrika då blir det "arab-länderna" kvar och hmmm...........
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-22 21:02:17 följande:
    Vem jag är...?Jag är ljuset i lampan och gruset på vägenEller tja, bara en som hängt i tråddödartrådarna ett tag.
    Jaja, och jag är den röda fina blomman i trädgården :p

Ålder? Barn? Gift? Nationalitet?.........
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-22 21:04:05 följande:
    Men det var som attan, otålig du är då. Inget att göra? Själv hemma? Gillar inte Lets Dans? Inget gott att äta eller dricka?
    Ja, ensam hemma.

Maken är och lämnar barnen hos "Kaktusen".

Har dukat fram ostbågar, chips, baileys&absolut vodka och väntar otålig på att han ska komma hem. Vi ska titta på en gammal persisk film och vi båda två gillar. Tror vi har sett den mer än 50gånger men jag ser den gärna en gång till :)
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:04:16 följande:
    Åh...ska bara ha 2 dagar...   men om man räknar med helgen så blir det ju 4...   Sedan är det över en månad kvar...men måste ha någon "morot" så man inte faller ihop av negetivitet.Jag kommer aldrig iväg någonstans...det gav jag upp när jag vigde mitt liv (och alla mina pengar..) åt hästar....Har aldrig varit utomlands...-Nja..visserligen i Danmark, norge, och finland...men det ser ju ut precis som "hemma" så.... 
    Ajdå, men 4 dagar är 4 dagar. Se till och njut av varenda minut och läss dig i badkaret med varmt vatten nu när du kan :) Alltid nåt...

Nej, Danmark/Norge/Finland räknas inte. Det är ju samma sak som Sverige :)
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-22 21:06:07 följande:
    333njaejojalitekanskemenegentligenintefastsnartärjagn ogintedetSvenneOch jag vänder frågan till dig, fast land kan du byta till vilken stad i Sverige du bor.
    Jasså, så snart är du skild eller? :p

30, två underbara söner, gift sen stenålder och 08:a ;)
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-22 21:14:06 följande:
    Kaktusen... antingen barnens mor och din mans ex eller svärmor - en vild gissning.Film o sprit är underskattat, vad kul! Om ni sett en persisk film 50 gånger gissar jag även att din make är från Iran?Jag är rätt bra på att gissa rätt.
    Nejdå, inga EX här. Besvärmor ( Svärmor )

Ja, maken är också iranier men inte pers.

Ja, gissningen var ju inget fel på :p
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-22 21:11:44 följande:
    Vad man var pratglad idag då :p?
Svar på tråden Tråddödare forts....