Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ;) Hann komma in och träffa er ikväll. Skickade iväg killarna för en stund sen och måste va vaken till 24:00 så jag kan ge lillskit nattvällingen. Då väl gå er på nerverna tills dess. Hunnit sakna mig?..............( Inbillar mig att ni har gjort det ) :p
För länge, länge, länge, länge, länge sedan pratade vi om hur tråden startades och jag mfl trodde det var Ord Blind som startade allt. Nu upptäckte jag att hon nog aldrig startat någon tråddödartråd. Den som alla träffades i (som är här nu så att säga) var en tråd som Miss Niles startade. Hon i sin tur "lånade" rubriken från en som heter Mini Liten. Om Miniliten är den "riktiga" startaren vet vi inte och kommer nog aldrig att få veta heller. Miss Niles tråden blev i alla fall starten för denna. Jag gjorde nya trådar vart efter de andra stängdes så jag är egentligen bara "administratör" så att säga...
Miss Niles-tråden var den 1:a jag såg och skrev i.
Åhh.. piss!! Det dök upp en medlem i den tråden som jag inte var beredd på att se där. När försvinner den där konstiga känslan jag får varje gång jag ser "den medlemen", det är som jag blir rädd för att någon skrämmer mig varje gång bilden man känner igen dyker upp.. *orkar inte..*