Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Fiamedbarn skrev 2010-03-13 22:45:06 följande:
    För choklad gör mig riktigt glad, men inte magen då jag kränger i mig vareviga dag
    på rim är jag inte så bra, nej
    så jag tror inte detta är för mig
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-13 22:53:42 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ;) Hann komma in och träffa er ikväll. Skickade iväg killarna för en stund sen och måste va vaken till 24:00 så jag kan ge lillskit nattvällingen. Då väl gå er på nerverna tills dess. Hunnit sakna mig?..............( Inbillar mig att ni har gjort det ) :p
    klart du är saknad vännen!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-13 23:09:11 följande:
    Hade för mig att det inte var hon, men jag hade även för mig att det var en anonym ts och jag hade ju fel där så..
    vad pratar ni om? *hinner inte med men är nyfiken*
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:10:45 följande:
    Kexchoklad är en klassiker. Men jag saknar staniolet!
    gah, nej -staniolet hindrade ju att man glufsade i sig den, man var ju så rädd för att råka bita i det..!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-13 23:19:15 följande:
    För länge, länge, länge, länge, länge sedan pratade vi om hur tråden startades och jag mfl trodde det var Ord Blind som startade allt. Nu upptäckte jag att hon nog aldrig startat någon tråddödartråd. Den som alla träffades i (som är här nu så att säga) var en tråd som Miss Niles startade. Hon i sin tur "lånade" rubriken från en som heter Mini Liten. Om Miniliten är den "riktiga" startaren vet vi inte och kommer nog aldrig att få veta heller. Miss Niles tråden blev i alla fall starten för denna. Jag gjorde nya trådar vart efter de andra stängdes så jag är egentligen bara "administratör" så att säga...
    Miss Niles-tråden var den 1:a jag såg och skrev i.
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-13 23:19:34 följande:
    Är faktisk uppriktig glad för din skull att du mår bättre. Det är inte rolig och gå runt och må skit. Kram.
    tack vännen!

är du redo för resan? packat allt?
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:22:11 följande:
    För att vara en tråddödartråd så är det ett väldigt hålligång måste jag säga
    apselut!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-13 23:25:02 följande:
    Åhh.. piss!! Det dök upp en medlem i den tråden som jag inte var beredd på att se där. När försvinner den där konstiga känslan jag får varje gång jag ser "den medlemen", det är som jag blir rädd för att någon skrämmer mig varje gång bilden man känner igen dyker upp.. *orkar inte..*
    what? vem?
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:26:50 följande:
    Flyttar snart och då kanske man kan börja med ett nytt liv. Liksom.
    shit, jättejobbigt att flytta ju!
    lägenhet till hus? hus till lägenhet? stan till landet? landet till stan?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-03-13 23:27:28 följande:
    Tråddödartråden du länkade till..
    fokusera på oss!
Svar på tråden Tråddödare forts....