Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour, har du sett att Al Pacino är på TV?

• Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 00:00:04 följande:
    Jag har också en dröm om en sommarstuga. Så kan jag ändå behålla min storstadslivsstil Men Malmö är skönt eftersom vi har stranden mitt i stan nästan, så det känns inte som en betongdjungel om man vet vart man ska gå
    man borde börja spela på triss...
    bor ni i hus eller lägenhet?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-14 00:01:16 följande:
    Ja, det också och så ska han "prata" med allt och alla. Gärna springa fram och tillbaka femtielva gånger. Sen älskar han att klättra på mig. Jag är hans klätterställning.
    oj, då förstår jag att det blir långa 6h...!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-14 00:07:21 följande:
    Vilken film?
    Carlito's Way
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 00:08:02 följande:
    Lägenhet på åttonden våningen med utsikt över Torson, Sundet, Bron och Danmark (Och på andra sidan, Malmö Arena och två av våra vattentorn.) Så helt perfekt underbart
    åh, häftigt!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-14 00:12:25 följande:
    Är ni medvetna att ni har skrivit över 500 inlägg ikväll? Tror säkert att ni är uppe i 30,000 när jag kommer tillbax.
    minst!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-14 00:12:25 följande:
    Är ni medvetna att ni har skrivit över 500 inlägg ikväll? Tror säkert att ni är uppe i 30,000 när jag kommer tillbax.
    det kommer (troligen, om FL kollar datumen) vara ny tråd då, vi får länka tråden till dig då!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 00:13:02 följande:
    Midka, mmm den är riktigt bra! Problemet är att jag, speciellt sen jag träffade min mediatokige sambo, har sett så förskräckligt många filmer! Jag skulle vilja sen en bra film som jag aldrig sett! Fast jag gillar katastroffilmer också, 2012 borde man se på bio! Och jag är väldigt rädd för tornadosm men väldigt förtjust i Twister
    åh, har du kanske sett "Alice in Wonderland" och kan uttala dig?
  • Polly S

inte feelgood-film men får tipsa om den ändå, "Equilibrium", Christian Bale i futuristisk dystopi med skön (? ) "1984"-känsla, kom lite bort i Matrix-hypen.

• Polly S
    Roses skrev 2010-03-14 00:16:49 följande:
    Velour men gumman.....* Kramar om Velour och ger henne en nackmassage * Puss på dig aziz. Fiona: Ja, det får ni göra. Ni kan inboxa mig länken.
    absolut!
Svar på tråden Tråddödare forts....