Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-13 23:29:27 följande:
    Kvart över 14. Men eftersom jag har problem så kommer vi va där 3 timmar innan så jag kan checka in i lugn och ro. Det värsta är att vi kommer va framme 24:00 och kommer inte va framme vid hotellet förrän 01:00. Känns lagom kul.
    du får dricka drinkar på planet och slappna av... kommer gå bra!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:31:23 följande:
    Stan till stan faktiskt Men man kan liksom passa på att rensa ut det gamla på olika plan. Få nya referenser, en ny historia. Och framtid!
    vi har resignerat över att hitta hus just nu, så vi röjer förråd, ganska befriande det med
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:33:18 följande:
    Man ska bara bry sig om dom som är snälla.
    japp, bra tumregel -svår att efterleva dock...
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-13 23:36:49 följande:
    Det skulle ju se bra ut..dricka drinkar med lillskit i famnen. Kan ju i och för sig ge honom lite så han tuppar av. ( Anmäll mig till soc )
    äh, du har ju semester! lillen med!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:37:55 följande:
    Fiona, är det för dyrt eller för fula hus? Och var vill ni hitta dom?
    både och. antingen ligger husen på landet (växte upp på bondgård, kan inte tänka mig det igen) eller å bir de alldeles för dyra...
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:39:22 följande:
    Fiona, nja. När jag var yngre beundrade jag elaka personer och tyckte snällhet var samma sak som dumhet. Så det beror nog på vad man värderar. Sen ska ju alla behandlas med respekt! Men elaka människor ska hållas på avstånd. I alla fall ska man vara väldigt noga med gränserna.
    alltså... snälla människor som utplånar sig själva går mig på nerverna.
    jag vill hellre att personer visar känslor, irritation, biter ifrån ibland än bara mjäkar med.
    dock tycker jag man ska försöka ta hänsyn till andra och visa respekt i den mån man kan.
    energitjuvar har jag de senaste 2  (?) åren blivit bättre på att gallra bort.
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:39:22 följande:
    Fiona, nja. När jag var yngre beundrade jag elaka personer och tyckte snällhet var samma sak som dumhet. Så det beror nog på vad man värderar. Sen ska ju alla behandlas med respekt! Men elaka människor ska hållas på avstånd. I alla fall ska man vara väldigt noga med gränserna.
    det där med att dra gränser har tagit mig 30 år att kunna göra...
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:42:30 följande:
    Åååå vad jag vill bo på landet!
    nooooooo! mörkt som satan på kvällarna, en massa djur att mata (OK, så det hör kanske inte automatiskt till landet. älgarna kräver inga regelbundna mål ), dragiga gamla hus, 3km till bussen, sista bussen hem från discot kl.11 -bläh!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:43:42 följande:
    Roses, wow - bara 2 år! Du måste ha varit otroligt målinriktad och disciplinerad. Fantastiskt!!
    japp, Roses är tuff!
  • Polly S
    Polly S skrev 2010-03-13 23:46:12 följande:
    nooooooo! mörkt som satan på kvällarna, en massa djur att mata (OK, så det hör kanske inte automatiskt till landet. älgarna kräver inga regelbundna mål ), dragiga gamla hus, 3km till bussen, sista bussen hem från discot kl.11 -bläh!
    yey, nummer igen!
Svar på tråden Tråddödare forts....