Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-13 23:44:55 följande:
    Ja, nu när du lägger fram det så....Han kommer göra oss tokig imorgon *Puh* Han är som en virvelvind och 6 timmar på flyget....shoot me. Kan man ge en två åring stark sprit?!
    kommer han klättra på stolarna?
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:48:18 följande:
    Fiona, hur gammal är du? Jag är samtidigt lite skeptisk till det där med energitjuvar. Om man mår dåligt, ska man undvika att höra av sig då bara för att andra inte tycker att man ger nåt tillbaka? Ska man inte finnas där för varandra? Det är lite storstadsfenomen tycker jag att bara rensa bort det som inte ger en maximalt hela tiden. Som att vänner är slit och släng. Jag menar att det finns så många nya potentiella bekantskaper i storstan att man blir så krävande - och samtidigt utbytbar.
    30+ (hemlig här )
    fast med energitjuvar menar jag inte personer som mår dåligt en tid utan såna som satt i system att hävda sig/må bättre på andras bekostnad/utnyttjar folk -om än inte 100%-igt medvetet.
    ger en vänskap aldrig ngt tillbaka är relationen energistjälande.

behöver man få tillbaka tilltron på mänskligheten kan man väl bara kolla här i tråden -vi har ganska många av oss mått (mår) dåligt i omgångar, men vi är kvar, stöttar & peppar varann!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 23:48:53 följande:
    Men att komma ut ur huset en sommarmorgon när det luktar sådär gott från åkrarna och fåglarna kvittrar, det är en helt annan sak än att komma ut ur höghuset hemma istan (Flyttade ut på landet när jag var 16 och hatade det! När jag flyttade hemifrån fyra år senare saknade jag det )
    äh, det får man vid sommarstugan!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:50:11 följande:
    Fiona, men det där är väl tonårstankar om landet? Känner du så fortfarande? Man har ju bil...och fantastisk natur och lugn. Och möjlighet att ha sina djur (läs hästar) inpå knuten!
    känns som jag har haft hela den biten, inklusive hästar, och visst kan jag sakna bitar av det, men inte så det skulle väga upp att bo på landet.
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:53:35 följande:
    Jha, var på landet bodde du? Och Fiona var bodde du?
    hemlig även där.
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-13 23:55:58 följande:
    Jo, kanske det... Vill du ha?
    men sedek! nu skakas min tro angående din moral!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 23:56:13 följande:
    Jaja, di rige di kan
    oh, I wish!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:57:42 följande:
    Fiona, å en hemlighet. Nu blir jag väldigt nyfiken!
    haha, inte så spännande, bara det att jag inte vill outa mig alltför mkt här, speciellt inte med tanke på att jag skriver i andra trådar om mitt yrke, vill inte vara igenkännlig alla ggr.
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-13 23:57:35 följande:
    Snälla, skriv mer på dialekt! Det är så roligt att tänka på att du sitter där med värsta skånskan ever
    naae, uschaan för dialäktär!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-13 23:58:59 följande:
    Först nu? Det tar jag som en komplimang
    I gave you the benefit of a doubt -but I think we're passed that... *s*
Svar på tråden Tråddödare forts....