Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Fiamedbarn skrev 2010-03-14 00:17:07 följande:
    Fiona, nej vi kommer aldrig ut på bio för att vi inte känner några som kan vara barnvakt Får bli när den kommer ut på DVD *trist* Var den bra? Men jag håller med om Edward Scissorhands, fantastisk film! Jag minns att jag vinglade ut ur biografen helt lyrisk när den visats. Kände mig magisk hela kvällen
    älskar Tim Burton... *myser* "Edward Scissorhands" visar jag i skolan och drar Gothics med dom -den kom ut innan eleverna föddes... man, I'm old!
    ska försöka se "Alice" i veckan!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-14 00:17:37 följande:
    Tack gumman. Sov så gott du med.
    sov gott, ha en bra & säker resa och ett underbart nyår så hörs vi när du kommer tillbaka!
    *gonattkram*
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-14 00:23:22 följande:
    Nehejdå... Jag gillar tjejsamlingar De slutar alltid i nattlinnen och kuddkrig, det vet jag.
    alltid!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-14 00:23:06 följande:
    Sliskig? Nej! Jag tyckte den var lite långtråkig första gången men ändå är det en film jag bär med mig alltid. Den är ... ....  ...  ... blå helt enkelt!
    jag tycker den är fin.
  • Polly S

en av de finaste filmer jag vet: "Eternal Sunshine of the Spotless Mind".
    se den.

• Polly S
    Midka skrev 2010-03-14 00:24:40 följande:
    Hur kul ni än är måste jag lägga mig nu! Krma och godnatt på er alla!!!! En extra till Velan!
    gonatt!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 00:25:58 följande:
    Fiona, aha du spelar i samma ålderskategori som jag Vad ska eleverna lära sig från den? *nyfiken* När jag gick i gymnasiet fick vi se den japanska el kinesiska filmen Dodeskaden. Jättebra! Men det var bara jag som var flummig nog att uppskatta den i min naturvetarklass
    vi har läst om Walpole & co innan, gått igenom vika drag som oftast finns, sen får de analysera filmen utifrån detta
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-14 00:29:26 följande:
    Midka: Gonatt och sov gott. Fiona? Ska du också lägga dig? I så fall gonatt & sov gott tjejen. Ta hand om dig.
    nope, trodde du var tvunegn att gå! men det kanske vore en strategi annars, du är uppe hela natten, så slocknar du på planet!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-03-14 00:31:25 följande:
    Oh tack De börjar nog bli vana...
    att vi inte säger ngt? {#lang_emotions_sealed}
Svar på tråden Tråddödare forts....