• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-10 21:22:52 följande:
    Jag kan, jag har ett särskilt spionprogram som gör det åt mig..
    Jaha det programmet, märkte att du hade det installerat när jag kollade in din profil. Tänkte inte på det först{#lang_emotions_yell}

*har inte en aning om vad det är*
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-10 21:24:07 följande:
    Bög..?
    Drottning silvia? Nej det tror jag inte, hon är ju gift m Kungen fortfarande vad jag vet...

*Slänger upp en skitig näve i luften och ropar nått ohörbart samtidigt som jag rapar*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:04:12 följande:
    Det här är en klubb för inbördes beundran för oss som har en tendens att döda trådar. Så vi samlas här och ger varandra klapp på axeln. Men för att kvalificera sig till vår klubb måste du har dödat åtminstone tre trådar.
    Hehe, eller kapat minst tre stycken
  • Sedek

Jädrans nu missade jag Rosen igen, eller så undviker hon mig... hm...

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:13:21 följande:
    Jaså du? Eller så väntade du tillräckligt länge så att hon skulle hinna logga ut och sen hoppa in och låtsas vara bitter över att hon inte är här. Ajabaja!
    Och vad skulle jag tjäna på det?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:12:22 följande:
    Tänkte faktiskt skriva det, men man måste ju hålla sig till rubriken/ämnet annars får man underkänt. Det säger mina lärare iaf
    Neeeeej för att bli OT är ju inget man vill, det har jag då aldrig varit kan jag lova{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:16:23 följande:
    Inte vet jag! Det är ju du själv som måste hitta ponnyn i det hela
    Ingen aning då för jag hittar då ingen ponny i att medvetet missa Rosen! Fast jag tror du skojar med mig...
  • Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:17:23 följande:
    Om jag inte stör för mycket så kanske ni kan ge ett exempel på hur ni dödat en tråd? Det låter spännande. Är ni bara elaka för sakens skulle, är ni för ärliga eller bara klumpiga? Jag orkar inte läsa alla 1877 sidor nämligen...
    Exempel nr 1
    Man skriver ett inlägg som är så uttömmande och klarifierande att vidare kommentarer inte är nödvändiga. TS nöjer sig och tråden dör... Man går därifrån med sista inlägget efter att tråden stängs = man har dödat en tråd

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:17:34 följande:
    Undrar då vem den andre Sedeken är som alltid blir så OT i alla trådar. Han ger ju dig dåligt rykte
    Ingen aning faktiskt{#lang_emotions_tongue_out}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:21:10 följande:
    Jag skojar aldrig. Har du inte lärt känna mig under all den tid du känt mig?
    Nej, jag måste ha missat något vesäntligt i din personlighet. Konstigt, jag som trodde jag var personlighetstypografsexpert och allt...
Svar på tråden Tråddödare forts....