Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-28 00:28:50 följande:
    Nu ska jag gå ut och röka...Vill du följa med eller är det dags för sängen?
    Måste gå och lägga mig, känns som jag ska somna vilken sekund som helst.

Vi ses i morron vännen!! Godnatt! *jättekram*
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Hallon!! Mindre bra program på 4:an, kalla fakta, om muslimerna i Rinkeby.

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-28 19:26:28 följande:
    Oj, vad synd att jag lovade killarna se på Lazy Town DVD nu då... Men det kanske håller på till kl 20?
    Japp, men jag bytte kanal orkade inte se det.

Det handlade om att Rinkeb är på väg att tappa sin "svenkshet" eller nått sånt. I och med att man flyttat ditt så mycket invandrare så håller det på att bli ett eget samhälle utanför det svenska samhället.. typ.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 19:32:55 följande:
    Jordgubbe Attans, jag kommer att missa det..Men det är väl inte så viktigt?
    Nej, du missar inget.. de vill inte att tjejer ska gå på fester.. man blir bara arg.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-28 19:42:44 följande:
    Hej på er!Idag har jag lekt att jag är Isso! Jag hra skottat is, burit ved, staplat ved och städat hela övervåningen! Känner mig grymt duktig.
    Hej!

Vilket jobb du har gjort idag. Duktigt!!
  • Mandi74

ahhhhhh.. det kliar på mitt vänstra bröst!! Tror ni jag är med barn?

• Mandi74
    Midka skrev 2010-02-28 19:46:18 följande:
    Jag funderade på det där med att lösa världens problem under natten.... Hamnar du i perioder då du vet redan när du lägger dig att "suck, nu kommer jag vakna i natt också..."?Givetvis så vet du detta men har du provat att varje kväll säga till dig själv att:I natt kommer jag sova som en Gud! Om jag vaknar ska jag tänka "Yes! Nu får jag njuta av att ligga i sängen utan att behöva gå upp".Det var en del i att jag började sova hela nätter igen.....
    Jag vaknar oxå massa gånger varje natt, men jag tänker inte "suck ............" jag tänker ingenting.

Men jag vet inte om jag drömmer eller om jag inte kan slappna av, för jag vaknar alltid med ett ryck och så sitter jag upp. Jobbigt.. fan vad skönt det vore att få sova en hel natt.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-28 19:53:16 följande:
    Jag lyssnade nyligen på en föreläsning via mitt jobb. Denne man pratade om att svenskarna inte har erfarenhet av att skilja på religion och tradition. Han refererade till domen om att en chef måste betala ut skadestånd till mannen som inte vill ta i hand. Vår föreläsare menade att tvinga någon muslim till att äta griskött är diskriminering men att ta i hand har inte med religionen att göra utan handlar om traditionen som den mannen levt med och att det då inte är diskriminerande att inte anställa.Här har vi traition om att ta i hand och om man bor här får man följa vår tradition. Jag tyckte det var en mycket intressant föreläsning.
    Intressant.. och jag kan hålla med lite i det resonemanget.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-28 19:55:30 följande:
    Ska jag klia lite?Första o sista för ikväll, lovar att hålla mig på mattan...
    Ja, tack.. {#lang_emotions_embarassed}

Börjar bli öm i fingrarna.. {#lang_emotions_dreamer}
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-28 19:57:18 följande:
    Svårt att svara på med så lite information men om du väntar en vecka ska du se att magen börjar växa. Lyckat till med plusset!! 
    Du menar att kli på bröstet kan vara ett tecken.. *går och gräver ner mig*

Nej, jag vill inte ha något plus och jag kan inte få det heller, ägnar mig inte åt sånna snuskigheter som leder till barn. *så det så*
Svar på tråden Tråddödare forts....