Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-28 20:32:43 följande:
    ?Har jag aldrig upplevt eller hört om....?Att det kliar när bristningar drar ihop sig? Är det ens möjligt?
    Velour skrev 2010-02-28 20:32:25 följande:
    Kan de göra det? Visste jag ärligt talat inte
    Klart dom kan dra ihop sig.. eller. Har rasat en del i vikt sista veckorna eller är det tvärtom att det kliar när man får bristnigarna.

Kanske är på smällen ändå.. *går och gräver ett jääääääääte stort hål till mig själv*
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-28 20:35:20 följande:
    Jag ska ta hand om kvällbestyren.När ni väl börjar sova igen kommer jag nicka förstående för att ni lägger er tidigt... Vi ses.Gonatt på er!
    Godnatt!! Sov så gott! {#lang_emotions_heart}
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 20:39:22 följande:
    Jag har ingen aning. För mig kliar det när det blir bristningar och jag har heller aldrig varit med om att de drar ihop sig.Men du, gör för säkerhets skull ett gravtest OK?
    Haha.. jag är inte med barn, har haft mens sen den gången det inte hände nått.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-28 20:37:34 följande:
    Nej, för ett tag sedan lovade jag Velour att hålla en något högre standard på mina inlägg. Måste ta tillbaka det i så fall, det kan ju iofs hända... Men eftersom jag inte tagit tillbaka något än så... Lovat är lovat.
    Fast det var väl gifta kvinnor och moral det handlade om.. {#lang_emotions_wink}
  • Mandi74

Fan nu kliar det överallt bara för att ni började prata om löss..{#lang_emotions_yell}

• Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-28 21:05:45 följande:
    vad diskuterar ni för spännande?hej på er förresten!
    Sedek..

Hej!
  • Mandi74

Fick besök av en hungrig stackare som hade jobbat över och behövde någonstans att sova.

Nu har han fått kolla på film med emil,mat, duscha och blivit nerbäddad i sängen. Jag är verkligen en bra mamma.
    Men jag slipper sova själv i natt i alla fall.

• Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-28 22:04:40 följande:
    Åh...om min tatuerare är på RIKTIGT  bra humör på fredag så kanske jag förutom texten i nacken, kommer hem med denna under taxten också..."hoppas hoppas hoppas o hoppas lite till"
    Snygg.. vad ska du ha för text?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 22:17:43 följande:
    Dutti!!
    Skojar du jag satt här och dreglade eller när han traskade runt här i bara en handduk.. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-28 22:22:18 följande:
    "Forgiven but not forgotten"Skrivet med en enkel gammeldags stil (ej skrivstil)-Texten har med mitt förflutna att göra o är på så sätt viktig för mig
    Fint..

Jag funderar på att tatuera mig jag oxå, men kan inte komma på hur den ska se ut.
Svar på tråden Tråddödare forts....