Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-28 23:16:20 följande:
    *aaaajj, och jag gillar det INTE*Och så skrev jag nått här som jag sedan raderade. Moral var det, MORAAAAL...
    Men va tusen sitta här och svamla om att gud ska hjälpa en förlåta.. ehhhh..
    Jag tror inte på gud, så jag behöver ett riktigt råd.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 23:09:35 följande:
    Jag är redan där
    Vad tycker du då? You like..
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-28 23:21:48 följande:
    Jaha, känner mig nöjd och går faktiskt och lägger mig nu snart Det är ju måndag i morgon, ska ut och flyga i veckan, plugga, jobba, träna och dessutom börjar min dietplan i morgon 1 mars Borde dokumentera min kroppshydda nu egentligen, hm... kanske ta fram kameran och fota lite Och så var den knäppa versionen av mig tillbaka. Kanske lika bra att jag går och lägger mig, så man inte ställer till med nått menar jag.
    Ta en massa foton, i badbyxor eller kalsonger, annars ser man inte skillnaden så bra sen.

Ett gaaaaaamalt ex han åt alltid bara ris och tonfisk när han deffade, sen drack han nån shaker och rå ägg. {#lang_emotions_throwup} 
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 23:24:04 följande:
    Kan inte slita blicken....
    Och här sitter jag.. vad säger det om mig..
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-28 23:31:44 följande:
    Ah, skulle kunna skriva ett timslångt inlägg här. Men det är väl tanken som räknas, eller hur? Jag måste sova, i alla fall försöka sova...Kort:Att förlåta i sig själv är svårt, om man då med hjälp av en subjektiv tro på en.. äh, hittar inte orden. Att din önskan om att förlåta, "fortplantar" sig ut i det kollektivt omedvetna och drabbar den du vill förlåta så kommer det leda till att du lättare faktiskt kommer att kunna förlåta. Shit vad rörigt och beskrivet med fel ord på ett konstigt sätt... Men det är sent, måste skylla på nått.Jädrans vad dåligt skrivet, ska jag skicka eller inte.. hm... "posta inlägget" trycka eller inte trycka, det är frågan... Skulle Scratchy se detta skulle han sätta sig på en buss och åka hit och försöka sig på att slänga runt mig som i de där youtubeklippen. Försöka är ordet eftersom jag har svårt att tro att han fixar det när jag väger dubbelt så mycket som honom. Men you get the point antar jag
    Tack vännen!!

Är jag dum som krånglar till det för dig?
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-28 23:34:56 följande:
    Nä nu lägger jag mig innan ni börjar kommentera mitt överintelligenta inlägg som ingen kommer att förstå.Godnatt på er Puss och kram till er som vill ha
    Godnatt!! Puss o kram!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 23:30:03 följande:
    Att du försöker distrahera dig själv eftersom han är ett förbjudet område
    mmm.. det fina är att när jag lägger mig så vet jag att han kommer dra mig intill sig och så kan vi sova så hela natten, trotts att vi bara vänner.. så mysigt.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-28 23:39:10 följande:
    Phu, inga påhopp alltså Natti natti
    Nää.. jag är inte elak alltid.. jag är snäll oxå ibland.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 23:39:28 följande:
    Jag hade haft svårt att bara sova som vänner då
    Du jag käkar två olika sortes antidepp piller, ångest dämpande, sömntabletter mm mm.. hur mycket sexlust eller ork tror du jag har när jag kryper ner i sängen.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 23:44:36 följande:
    Så de räddar dig från att begå nåt förbjudet
    Mmm.. och hans fucking moral.. "du ska må bättre först och veta vad du gör och varför".. {#lang_emotions_undecided}
    Men ibland stoppar han täcket i mellan oss, undrar varför..
Svar på tråden Tråddödare forts....