Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-28 19:58:26 följande:
    Ibland handlar det om förväntningar. Om du vet redan när du lägger dig att det kommer hända blir det lite av självuppfyllande profetsia....
    Nja, fast jag lägger mig varje natt, helt slut och har inte en tanke på det utan slocknar bara. Vet inte om det har med mina fucking piller att göra..

En morron när jag vaknade upp var jag dyngsur, det kändes som jag hade sprunigt 5 mil och jag var helt slut.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-28 20:02:44 följande:
    För en förväntansfull är allt tecken!Ville du ha ett annat svar?Först måste du kn-a sen kan vi diskutera om du är gravid eller ej!Jag missade helt enkelt vad du ville ha för svar... Ska bättra mig till nästa gång.
    Ehjj.. du vet väl att jag är singel, jag ägnar mig inte åt sånt.. som att kn-a.. *usch* {#lang_emotions_innocent}

men det kliar faktiskt på mitt bröst.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-28 20:04:14 följande:
    Klimakteriet. *skrockar klokt och nickar*
    {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_yell}
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 20:04:52 följande:
    Jasså? Eller menar du att en gång är ingen gång? (tänker på roligheter som skedde för inte så längesen, typ bara en månad sen ungefär )
    *visslar för mig själv*

har ingen aning om vad du pratar om.. {#lang_emotions_dreamer}
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 20:07:40 följande:
    Du kan ha haft besök av vägglöss. Är det lite rött där du kliar?
    Nej.. jag har inte löss, jag vägrar ha löss, jag kan inte få löss!!

Jag tror att det är som jag är torr och behöver smörja mig, men jag når ju inte själv så det blir inte av så ofta.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-28 20:10:19 följande:
    Svamp är en annan otrevlig parasit....
    Nej.. tror det är för att bristningarna dra ihop sig. Fan vad snuskigt det lät då.. {#lang_emotions_tongue_out} 
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-28 20:14:44 följande:
    Här skulle jag kunna skriva något, men jag väljer att inte göra det för att inte förstöra den propra stämningen i tråden.Visst är jag en gentleman nu
    Fan med, jag som hoppades på att du skulle nappa..
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-28 20:16:12 följande:
    Antingen har du extremt stora eller så har du mycket korta armar. Svårt att be barnen om en sån sak... Kan du inte ha salva på en kudde och sen röra dig mot den....?
    Hahaha.. la bara ut ett bete till Sedek men han nappade ju inte..

Tror jag börja bli aningens frustrerad igen.. *suck*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 20:15:10 följande:
    Men vägglöss brukar hälsa på när man sitter still/sover. Sen när de har sugit lite blod går de tillbaka till sin gömma. Så det är inga vanliga löss (har jag för mig).Men bra, smörj in dig. Annars, VC
    Tror det beror på att mina bristningar drar ihop sig..
  • Mandi74

Ska gå och lägga sonen.. kommer om en stund.

Svar på tråden Tråddödare forts....