Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:03:53 följande:
    Isnogood, och det står ju i din undertext också! Men samtidigt så undrar jag varför du skriver det där...känns motsägelsefullt på nåt sätt...vad underbart med så många hästar! Och häftigt att bo på en gård själv! Var i landet (ungefär) håller du till och är du inte mörkrädd och hur hinner du rida allla hästar och har du ridbana där du bor? Min dröm är att skaffa en hästgård inom kort! Och vad är Tinker för ras?Roses, bara ett år. Var är du uppvuxen?
    Nån bondehåla 8km utanför Hbg. ;) Bor du inne i stan?
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 21:05:37 följande:
    Jag tycker fortfarande att du inte såg onormal ut. Lite fetare, ja, men inte som värsta huset direkt.
    Lite fetare? {#lang_emotions_cry} 

Tycker du jag är/var fet innan?
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-12 21:07:06 följande:
    har du Velour på fb? då kan du kanske se oss...
    Jag HAR INTE FACEBOOK. {#lang_emotions_yell}

* Går iväg och surar *
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 21:08:12 följande:
    Jag svimmade inte, tyckte inte det såg så farligt ut faktiskt. Kollar du i mitt galleri under graviditet kan du se att allt mitt satt på magen som stod rakt ut
    Jag har sett dina bilder. Du var idealisk gravid som jag brukar kalla det. Bara magen som var stor. Jag blev stor som en balong. Hela min kropp växte i storlek.
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:08:50 följande:
    Roses, japp. Lite väl centralt med all trafik. Var bor du nu?Fiona, grattis till att du blev av med kilona! Jag har en lång kamp framför mig men orkar inte vara radikal...idag blir det godis och ostbågekulor...Nåt tips?
    Flyttade upp till Stockholm 1998 men saknar Hbg nåt enormt ibland.

Har otroligt många minnen speciellt från pålsjöbadet. {#lang_emotions_sunny}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-12 21:12:50 följande:
    oj, sorry! får man fråga varför inte?
    Ja, det får du men jag vet inte om du förstår vad jag pratar om.

Dels att det finns en massa "spioner" inne på face-book som snokar åt regimen i Iran. Jag har precis fått min iranska pass efter 4års helvetes-kamp så jag avstår från att bli medlem där och "visa" mig offentligt.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 21:12:06 följande:
    AAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Jag blir galen på dig!!!
    Förlåt. {#lang_emotions_embarassed} 
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-12 21:17:04 följande:
    nu måste jag kolla JhjärtarAs bilder också!men du hade väl mest mage Roses? stoooooor mage!
    Bokar tid hos optiker åt Fiona också. :p

Min lår växte från 52cm till 67cm. Mina ärmar från 25 till 36 så vaddå bara magen? {#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:19:11 följande:
    Roses, var i Sthlm bor du? Jag kommer därifrån Från en trist söderförort men jag saknar verkligen all natur som fanns på knuten där. Jag hade gångavstånd till tre sjöar!
    Börjar förortsnamnet på F kanske? {#lang_emotions_wink}

Jag bor i Sandsborg.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-12 21:23:47 följande:
    Förlåt.. kunde inte låta bli.Du kan vara hur hemlig du vill där, de enda som kan se mig och det jag skriver är mina vänner och jag väljer vänner med omsorg just nu.
    Det är lugnt. ;)

Jag vet inte hur det funkar där men av det kompisarna har berättat så har dom skrämt sk*ten ur mig. :(

Förra året cirkulerade en enkät bland iranier där man uppmuntrade folk att skriva under en protest-lista mot regimen. Efter nån månad kom det fram att det var regimen som hade skickat listan för att se vilka iranier utomlands som var emot regimen. Dom letar efter persiska namn och gör sina undersökningar. Spelar ingen roll om du har hemlig-konto. Deras hacker är otrolig bra på att hitta folk.
Svar på tråden Tråddödare forts....