Vilket liv? Tråkigt grupparbete....Vi har seminarium på onsdag..blä..Men sen är jag ledig fram till nästa tisdag då sociologi 2 börjar! Ett steg närmare slutet på studierna
Ska snart loggaut och lägga lillen. (Ja, kl är sent men han vägrar att sova! *suck* ) M mmm m!!! Säger bara ... Martin Stenmark (svt idrottsgalan) .... Mums!!! Nästan så jag får torka snigelspår. Tur att jag har byxor på mig..... Go natt på er kamrater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*trådkram*
Jamen, det är väl något som alltid kommer vara ett problem för folk...att inte alla tycker precis som dom...O dom kommer för alltid bli lika förvånade när det blir bevisat...o oftast så spelar det ingen roll hur väl och tydligt du bevisar det, du kommer i alla fall ha fel... Jag är kvinna, hetro, o antagligen inte intresserad...
Ja, jag skulle fundera ut några frågor för vår opposition på onsdag. Kom inte på mer två. Fast vi är fyra i min grupp, så om andra kläcker ett par frågor var, så lär det bli en intressant diskussion.
Trött som vanligt. Har fått lite mer bevis för att jag verkligen är trött och inte bara inbillar mig; läkaren ringde idag och berättade att jag har B-vitaminbist och måste äta tre tabletter med olika tillskott per dag under de närmsta månaderna. Förhoppningsvis hjälper ju det
Som du misstänkte. Det kommer att gå bra. Men bara under de närmsta månaderna? Är det inget man ska eller får äta hur länge som helst?
Nej nej...i denna:www.familjeliv.se/Forum-5-74/m49294224.htmlFast...jag varnar er...ni kommer nog ändra era åsikter om mig efteråt... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
Heheh, nog har vi skilda åsikter om det. Men så är det. Jag tycker om dig iallafall