Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-17 21:13:24 följande:
    Gör du inte eller är du sarkastisk. Brukar ha förmåga att avläsa det när det gäller dina kommentarer på andra... men för ditt ego:Jag tycker du skriver "snärtigt", ofta träffar du direkt på spiken och behöver inte förtydliga dig i, typ sex meningar. Dina rubriker lockar till att kolla in tråden, det behöver inte betyda att man skriver i den men du har definitivt många klick på den (tror jag).Jag ser och försöker lära, dock är jag snart 37 så det tar ett tag tills informationen landar som en förmåga. . Du skriver kul och jag ler ofta åt dina kommentarer, eller hummar medhållande. Jag har inte förmåga att svara då varje svar låter platt, inte likt mig, träffar inte rätt nivå, låter "gammalt", visar inte det jag menar... ska jag fortsätta?
    Nu skämmer du bort honom alldeles för mycket...
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-17 21:51:09 följande:
    Jag vet. En gång per år så han får leva på det till 2011!
    Hehhe...Vad snäll du är
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-17 22:12:43 följande:
    Japp. Nr?
    {#lang_emotions_cheers}
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 22:28:31 följande:
    nyduschad och klar för läsning!sovmorgon imorrn (verkar få så hela terminen!), så mjukstart på veckan! (dock har de lagt ett möte på min lunch, får se hur jag löser det)
    Alltid härligt med sovmorgon

Själv har jag nu suttit och försökt analysera en annan grupp a-uppsats som vår grupp kommer att diskutera på onsdag, med den berörda gruppen. Kul! *not*
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-17 22:28:41 följande:
    Det är lite hålligång på dig ikväll
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 22:33:08 följande:
    krossa dom! *moahaha*
    {#lang_emotions_demon}
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-17 22:33:46 följande:
    Nu är det gonatt för mig!Tänk, för ett år sen mådde jag så dåligt att jag sovit ca två timmar vid denna tid. Är mkt stolt att jag förbättrat mig så! Dock behöver jag fortfarande lite av min sömn... Kram på er!!!!
    Fint att läsa. Ha nu en god natt och sov sött{#lang_emotions_flower}
    Analysera mera!
  • Velour

Jag med faktiskt! Godnatt på er alla!

Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-17 23:41:53 följande:
    Men vad är det som händer? Går alla och lägger sig nu?! Jag har sovit alldeles för mycket idag och druckit mycket kaffe, och när jag såg att det var Femte Elementet på Tv4 Film så insåg jag att jag inte lär somna på ett par timmar ännu. Och iom att Loppan fortfarande har feber och verkar vara ordentligt förkyld så hoppas jag inte på mycket sömn inatt.
    Jag har tyvärr vänt på dygnet, vilket har förstört min dag så därför måste jag se till att återställa allting

Är Loppan bättre idag?
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-18 03:36:03 följande:
    Du får fråga tulpanen om den minste skiftarbetaren... jag fattade INGENTING!!!Nu ska jag i alla fall sova. För att vara Sedek till lags (som alltid ) så ska jag inte äta någonting så här sent... jag är i och för sig sjukt hungrig men ändå... Have no fear Scratchy is here!
    Jag tror att han försökte förklara för ett par kvällar sen, men han hade druckit lite för mycket whiskey, så jag tror inte att det gick så bra{#lang_emotions_dreamer}
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....