Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

qwerty66 skrev 2010-01-17 02:31:46 följande:
    hahaha näää!!!!! det är lördag... tillochmed söndag nu gumman :)
    Japp, det är det.

Är du fortfarande minst skiftarbetare?
    Analysera mera!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2010-01-17 02:43:24 följande:
    ja minst :)herregud vad du fastnade på det :)... jag menade mer...jag kan inte bli mer skiftarbetare och trivas med det annat än jag jobbar bara natt" :)
    Eller så menar du att du inte kan trivas mer med att vara skiftarbetare och jobba natt. (?)
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-17 11:09:23 följande:
    Velour: De har öppnat tråden du vill svara i igen!!
    Jag såg det...Tror nog inte att jag kan låta bli att svara (även om jag med all sannolikhet kommer att få skit från moderator)
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-17 11:53:43 följande:
    Det var nog tur att du svarade så fort... Av inläggen att dömma kommer nog den tråden snart att stängas permanent!
    Fick inget svar heller. Men det är nog för att det är så jädra uppenbart (intalar jag mig själv)
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-17 12:12:37 följande:
    Möjligen "kasta ögon på".Vi funderade på "han springer efter kjoltyg" men det betyder mer att han försöker på kvinnor i säng och det blir lite starkare än "wandering eyes".Detta uttryck har nu blivit en familjeanjelägenhet hos oss.
    Ja, det kan det nog också kallas. Fast jag menade inte så mycket som att försöka få nån i säng, utan mer att kolla in, vilket du själv skrev. Vi kanske helt enkelt kan göra en direktöversättning och säga vandrande ögon. Eller så kan jag skaffa ork och kontakta SAOL
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 12:46:28 följande:
    hej tråden!nu ska vi iväg på husvisning (nej, inte det huset Velour!), sen lunch på stans bästa gatukök, sen hundpromenad!ha en bra dag!
    Nej, du skrev att det huset har visning 30 jan. Men ändå kul att ni ska på en annan visning. *vill ocksåååå*

Skriv sen hur det var
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-17 13:49:19 följande:
    Hej mina vänner =) Överlevde festen och är sjuuukt sliten idag , men måste ta ett ryck och snygga till mig och hemmet eftersom min far och bror kommer på middag om ett par timmar. Vad mycket ni hann babbla igår! Vi hörs sen ikväll, bild kommer kanske på fejjan först
    Vad kul! Ska hålla utkik på FB
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-17 15:01:57 följande:
    Väder Just nu Nederbörd 0 mm Vind 5 m/s Hm...ja detta verkar ju stämma jääääättebra...för det är snöstorm ute....(detta är lokal prognos..) Jag är kvinna, hetro, o antagligen inte intresserad...
    Skämtar du eller? Ju mer tiden går desto mindre stämmer väderprognosen! Förstår inte varför det ska vara så svårt att få prognoserna att stämma, åtminstone liiite oftare.{#lang_emotions_undecided} 
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 18:30:31 följande:
    klart det är!
    Hehe. Förresten, jag skrev nyss i din FB-logg
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....