Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-17 18:33:34 följande:
    det här var mer ett kolla-standard-hus för vår del, och det var kanske tur.planlösningen var helt vansinnig, skitstort vardagsrum, inget kök (alltså bara laga-mat-kök, ingen plats att sitta!) och små, små rum, så små så man knappt fick plats med ngn dubbelsäng, iaf inte utan att åla sig in...ändå var det sjuuuuukt många som var och tittade och många som skrev upp intresse...nej, inget för oss -men bra att titta!
    En besvikelse alltså..Synd. Men ni har ju den andra visningen att se fram emot
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-17 19:20:25 följande:
    Nu finns bilder i min Övrigt-mapp i Galleriet, säg till om ni inte kan se dem så lägger jag till er. Fiona och Scratchy får väl blunda för kostymshortsen och bara kolla överkroppsbilderna
    Skitsnyggt!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 19:41:37 följande:
    jo, men vi hade inte så mkt känslor investerade i denna.nästa hus har jag däremot redan möblerat i huvudet...
    Ooooh! Jag håller verkligen tummarna för att det svara precis som ni vill.
    Analysera mera!
  • Velour

*För att det SKA VARA!

Vad sjutton är det med mig egentligen

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 19:44:20 följande:
    då var det ju bara priset kvar... vi är sjukt bortskämda då vårt boende nu kostar typ ingenting!
    Precis (menar inte bortskämdheten )! Hade tänkt fråga dig innan hur mycket huset ligger på.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 19:45:02 följande:
    jag läser som du menar ändå!
    Hahah, jag är en riktigt språkklant Det är liksom utöver min tankspriddhet..
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 19:45:52 följande:
    nu ska jag ringa en mentorselev jag fick att gråta och sen inte pratat med.brb!
    {#lang_emotions_ghost}
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-17 19:59:36 följande:
    Jag veet! Visst är det svårt att inte "rätta" sig själv... Jag gör det ibland i trådar fast jag vet att andra skiter i det. Blir liksom på tvång.
    Eeexakt! En "tvång" är precis så det känns.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 20:05:30 följande:
    sådär! nu är det utrett!
    VAD hade du sagt som hade fått en annan människa att gråta?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-17 21:04:00 följande:
    alltså, till mitt försvar (?) kan jag säga att det inte var i min yrkesroll utan en annan grej (hon och en kompis klantade sig med sitt UF-företag, eller egentligen klantade sigkompisen, inte hon, men hon fick ta smällen och reda ut det...) och hon grät inte direkt utan hemma.allt utrett nu.
    Ah!
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....