• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-19 21:09:18 följande:
    Nähä, strunt i det då. Jag har också barn! Vadå vem har varit hos mig? Fattar inte..
    I din stad skulle det kanske ha stått..
  • Sedek

Jag tar en liten FL paus nu. Kommer nog inte orka se hela filmen, men en del i alla fall. Ha en bra kväll så länge

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 21:11:43 följande:
    Heheheh! Såklart vet jag vem, men det har inte varit för min skull direkt
    Är du inne på det där med att kramas för andras skull och inte för sin egen nu igen?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 21:13:16 följande:
    Sedek, varför åker du inte kollektivt?
    Därför att jag har en fin bil som har en bra stereo som spelar bra ljudböcker. Det luktar gott i min bil, den är fin. Den är min. Min lilla tillvaro på vägen. Jag styr.

Och så brukar jag ha en massa väskor, träningsgrejer, apparater, paket, mat osv osv osv.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 21:16:07 följande:
    tala om ifall den var bra sen! ha det så trevligt!
    Ska jag göra, nu viker jag hädan en stund
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 21:26:50 följande:
    Nä, utan det att jag ska komma till dig för att se på film. Då blir det ju för din skull.
    För att jag är den enda av oss som skulle uppskatta att ha någon jämte sig i soffan?
  • Sedek

Orkar inte se, sitter och somnar...

Asbra film men jag vill se den när jag är lite piggare. Känner mig jättefull på bara ett glas vin och en liten wiskey, det är nått fel.

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 22:17:25 följande:
    Det är ju super!! Vi har en engelsklärare, en dietist/"hälsovetare", statistiker, filosof, terapeut och mycket annat smått och gott i en och samma tråd. Kan det bli bättre? Wiiiiiiiiiiiiiiiiii!
    Sociologiexperten glömde nämna sig själv där tror jag
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 22:19:11 följande:
    Jag tappade tråden redan när jag skrev det där inlägget..så jag kan inte svara på detta inlägg. Fast om jag börjar härifrån, jag uppskattar IBLAND att ha sällskap Gillar väldigt mycket att se på film ensam. Blir mindre snack och jag kan lättare komma in i filmen
    Ja då skulle att du kom hit endast vara för min skull! För jag bryr mig inte så mycket om filmen...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 22:21:53 följande:
    Dålig alkoholkombo kanske? Fast du kanske kunde ha druckit öl och vin. Det gjorde du sist du var här och du blev inte knasig (-are) av den kombinationen.

Ingen öl för mig nu, flytande bröd är vad det är, och jag äter inte kolhydrater sedan snart 3 veckor tillbaka.

Tror det beror på att jag äter underskottsmässigt med kalorier och lite alkohol på det så blir det snurrigt värre.
Svar på tråden Tråddödare forts....