• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-19 23:00:09 följande:
    Men om man själv blir besviken för att man låter som en kråka? Det är DÅ man önskar att man hade haft en röst!
    Men i duschen låter det alltid perfekt. Fast du kanske försöker sjunga Britney låtar...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 22:58:18 följande:
    Vilket av mina inlägg syftar du på?
    Det om att hotellrum lätt väcker en viss stämning, att man vill nått mer än bara sova...
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 23:03:10 följande:
    oj! how come?
    Jag har så mycket förutfattade meningar om saker och ting, på gott och ont... Fast det som INTE stämmer in är väl hunden då. Men det kanske är en liten hund?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 23:06:27 följande:
    Ja, rösten låter helt sjukt annorlunda i duschen. Heheh, Britney? *rys* Nä, jag ger mig alltid på tungviktare såsom sångerskan i Evanescense. Där kan man snacka om röst. Celine Dion är ju också ett kapitel för sig. Britney låter som en jävla siameskatt. Har du hört deras läte nån gång?
    Oops I did it again...

Evanescense är bra! Celine Dione kan du ha för dig själv. Nej jag har inte hört en siameskatt, men Brittan har man ju hört.

Vad lyssnar du på för musik?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 23:13:49 följande:
    Ja, har du hört Britney så vet du på ett ungefär hur en siames låter Jag lyssnar på allt som låter bra, förutom hiphop. Industrimetal á la Deathstars och mörk rock á la Evanescense älskar jag och System of a down också samt viss 80-talsrock. Viss pop, techno/trance går också hem. Vad lyssnar du på?
    80-tals rock väldigt mycket för tillfället

Men även typ Daughtry (om jag är nere), Dead By April (om jag är arg), Hammerfall (om jag är glad). Det går i vågor.

Och så upptäckte jag Gavin DeGraw för ett tag sedan, framförallt två album, det ena heter Free och det andra är en livespelning i New York. Han på piano och inte så mycket mer, grymt bra!
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 23:15:27 följande:
    vilka kriterier fick ihop mig & bilen och hur missmatchar hunden?
    Detta måste Fiona ta med en stoooor nypa salt, men du frågade och då får du svar...:

Yrket, glasögonen, håret, lägenhet, mycket engelska... Ja det är nog det väsentligaste

Om jag blandat in hunden borde ni haft en något större bil, typ Passat eller en 2 år begagnad Volvo V70.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 23:21:09 följande:
    Ska lyssna på dem sen Så du är en rockkille?
    Vad är en rockkille?

Jo det är jag väl... Men jag kan lyssna på hiphop också, i perioder. Styrs nog mycket av hur jag mår för tillfället
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 23:25:09 följande:
    nej, fattar inte. engelska? har civicen anglofilkopplingar jag inte vet om?
    Haha , anglowhat?

Den är liten, thats it. Alla människor med engelsk koppling jag känner har liten bil. De gånger jag åkt taxi i england har det varit i små bilar. (förutom de där stora med roligt baksäte i London)
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 23:28:32 följande:
    Men hur kan du stå inför en klass och prata om du är blyg? Jag är inte så jätteblyg men jag klarar inte att prata inför klassen, inte ens om jag sitter ner bredvid alla. När jag får all uppmärksamhet blir jag jättenervös?
    Jag är inte super super över social och den som håller låda i alla sammanhang, oavsett vad hur jag framstår här. Men jag älskar att hålla utbildningar och att stå inför en grupp, liten som stor, och prata om saker.
Svar på tråden Tråddödare forts....