• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-19 20:51:02 följande:
    Hej Sedek!
    Känns som att vi redan hälsat, men för säkerhets skulle:

Hej Velour
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 20:51:45 följande:
    Den vill jag också se!! Syster såg den idag och tyckte att den var jättebra!
    Kom hit då..
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 20:53:44 följande:
    Magen blir lite varm och då kanske den lugnar ner sig lite Tack, det är bra idag. På grupparbetet fick mina gruppkamrater för sig att vår lärare liknar Freud. Så vi googlade på Freud och det stämde mycket väl. Så jag kunde inte tänka på så mycket annat under seminariet
    Haha Är inte det klassiskt, läraren vet ju garanterat hur Freud ser ut och är hans idol. Ungefär som att alla unga vill se ut som, ja, vem det nu är alla tonåringar lyssnar på. Tänkte skriva Brittney men det var visst 10 år sedan hon var tonåring och slog igenom... *Börjar bli gammal*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 20:54:44 följande:
    Ja, du hälsade på mig först, sen hälsade jag på dig, sen hälsade du på mig igen, sen hälsade jag på ditt andra hälsande... Och så nu igen: Hej Sedek!
    Säger hej igen och kramas lite
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 20:55:25 följande:
    Du som är så flitig, kan inte du bygga en teleport? (heter det så?)
    Nu känns det som att du har FÖR höga tankar om mig...

Filmen börjar snart, sitter du i bilen eller{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 20:58:07 följande:
    (eller vem äter äcklig mat medvetet, men du fattar )
    Tur du förklarar, man vet ju inte med dig som har en Shrek där hemma..
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 20:59:01 följande:
    Ja, eller nej. Min lärare ser mycket upp till sociologerna (inte Freud) och det utseendet passar honom mycket väl (gammal gubbe med skägg) Han är ju själv sociolog, så.. Men kära Sedek....kan du sluta kränka mig? Britney?? Att du ens tänkte tanken
    Inte att DU har Britney som idol, det trodde jag nog inte. Men dagens tonåringar... Fast jag skriver ju också att det var 10 år sedan hon själv slog igenom som tonåring så jag fattar ju att det är någon annan...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 21:02:05 följande:
    Hahha! Fast i skolan blev man illa tvungen att äta upp även de rätter man i vanliga fall inte ens tittar åt. Jag äter tacofärs med majs, hackad lök, hackad tomat, salsasås och lite gräddfil. En härlig röra. Inget bröd. MEN cola
    Skippa majsen och colan så har du en riktig bantarmåltid alá LCHF
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-19 21:04:00 följande:
    Att det jämt är JAG som måste åka dit du är Kan du inte vara en gentleman och ta med dig filmen hit istället?
    Då blir det inget, barn som sover på övervåningen och jag är själv hemma. Men visst, vem har varit hos dig och vem är det som kommer dit igen? Inte för att vi ska prata detaljer men ändå.
Svar på tråden Tråddödare forts....