• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-20 00:12:29 följande:
    Hello! Äntligen alla barn i säng, eller barn ungdomar kanske man ska säga. Har en extra här denna helgen oxå, lite kul.. äldsta dottern hade killen med sig. Fick en massa förmaningar innan de kom hit.. - Mamma, var inte pinsam nu!! Jag pinsam.. aldrig liksom.
    Nej det kan jag aldrig tro!

Som att du INTE skulle ta fram lite hallonsnören och säga; Kolla här!!
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-20 00:20:05 följande:
    but of course...
    Antog det.. Fiona då!
  • Sedek

Nu måste jag lägga mig... Börjar bli redigt trött här och jag tänkte orka se färdig timmen som är kvar av filmen i morgon kväll UTAN att somna!

Sov gott och kram på er

• Sedek
    Polly S skrev 2010-03-20 00:24:39 följande:
    jag hänger inte med alls på hallonsnörena...
    Men det gör Mandi

Beroende på hennes närminnesfunktion iofs...
  • Sedek

Gooood morgon

Hade också barn i sängen i natt, 7 åringen ville sova i storsängen med mig eftersom lillebror är på övernattning hos en kompis. De delar rum och han gillar inte att sova själv...

Vaknade kl 6 av att han låg och visslade lite tyst och tittade på sin klocka... Guuullig tänkte jag då och skickade ut honom.

• Sedek

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångsökt..

• Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-20 11:39:51 följande:
    Visst ja..! Någon som tänkt starta en ny..?
    Hur går det för dig?

Bättre? Sämre? Samma?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-20 12:49:50 följande:
    haha, nice try! tror dock det behöver Scratchys magiska touch för att fungera!
    "magiska touch" Är det nån som är i närheten så är det väl just jag iom att det var mig han citerade och kommenterade när det stoppade upp sist. Så det så!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-20 12:53:35 följande:
    Nej, det gills inte heller. Mellanrummet ska vara naturligt.
    Och direkt efter ska man göra ett inlägg som ber alla som undrar vad ångsökt är att inte fråga
Svar på tråden Tråddödare forts....