• Sedek

Tråddödare forts....

jfsebastian skrev 2010-03-19 10:29:36 följande:
    Det och FL då. Mina fötter doftar rosor, är mjuka som italienska mockaskor och pedikyren är oklanderlig. Måste skaffa en annan hobby. Bowla är verkligen kul med barnen. Mina döttrar är exakt lika gamla som dina barn och dom gillade bowlingen som f-n. Vi har provat att klättra på vägg och det var också poppis. Båda klättrade 12 meter utan problem. Lilla tjejen gillade bouldering också. Ungar är som apor, dom bara kör på.
    Klättring med så små? 5 och 7 år? Det måste man prova i så fall!

De där fötterna du... Låter som att du är redo för en sväng om på "Blue Oyster" eller liknande
  • Sedek
    jfsebastian skrev 2010-03-19 10:42:22 följande:
    Da dada da da daaaa padabadaba dum padabadaba dum Blue Oyster är tango heaven, eller nåt... Tjejerna var 3 och 5 när vi testade första gången. Barnselar finns att hytra. Värre är det med skor. Ta med egna tajta gympaskor så ordnar det sig nog.
    Det var den här jag tänkte på:

Har de bowling skor till små? Första gången för oss detta med...!
  • Sedek
    jfsebastian skrev 2010-03-19 10:47:21 följande:
    Ska kolla länken sen. Men det var väl Polisskolan du refererade till antar jag. Bowlingskor har dom garanterat. Jag har bowlat i Vällingby, där har dom sarg så kloten inte åker ner i rännan. Det var bra för kidsen.
    Jag har bokat en bana med sarg så det har dem här med.

Jepp, just det. Tango, kopplade inte direkt där men visst är det tango de fina poliserna tvingas dansa. Tänkte det passade dig och dina fina fötter.

Funderar på en ny bra hobby åt dig, hm... fotbad och... samla frimärken som sorteras efter djurarter och färger?
  • Sedek
    jfsebastian skrev 2010-03-19 10:54:38 följande:
    Filateli är inte min grej. Ska bygga klart min hoj när pengarna behagar komma in igen. Jag har faktiskt en av sveriges poluläraste hojbloggar.
    Hojblogg? Har du bilder ute nånstans?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 20:24:27 följande:
    hoppar också lite fram & tillbaka, har sett fram mot fredagen och så blir jag illamående. bläh! hoppas ni har det bra!
    Shrek tog väl inte med dig till nått träsk hoppas jag?
  • Sedek

Fröken Isverynice: usch då, låter inte skoj. Hoppas det inte är något allvarligt, gå inte för länge om det känns olustigt bara.. Hur går det nu?

• Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 20:47:28 följande:
    haha, nej det var en bra restaurang! känns som om min magsjuka förra veckan "utlöst" illamående, var så himla länge sen jag kräktes innan dess, nu kommer kroppen ihåg det. bläh. inte ens vinet smakar som det ska.
    Drick mer bara!!!
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-19 20:49:01 följande:
    vad gör ni ikväll då?
    Tänkte se en film som heter Shutter Island.

Men först lite FL:ande
Svar på tråden Tråddödare forts....