• Midka

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-01 23:59:32 följande:
    hej! vad diskuterar ni nu..?nu har vi sett film och degat i soffan.njuuuuuter av att vara hemma, ska stänga in oss (nåja, Valpen ska få gå ut) och inte umgås med ngn på flera dagar!lovely!
    Hej!!!!
    Dels så pratar vi om träffen i slutet på feb. Jag och S-mannen är allergiska och kan inte åka till Isse. Därav pratar vi om alternativ. Båt från Sthlm eller träff hos mig.

Förövrig försöker Sedek hålla jämna steg med iooe men han har det svårt då han ska kappa med 3,5 öl mot hennes helrenat....
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-02 00:06:32 följande:
    Jag tror jag blev lite kär....
    Jag förstår heeelt hur du kännet det!!!
  • Midka
    Midka skrev 2010-01-02 00:07:15 följande:
    Hej!!!!Dels så pratar vi om träffen i slutet på feb. Jag och S-mannen är allergiska och kan inte åka till Isse. Därav pratar vi om alternativ. Båt från Sthlm eller träff hos mig.Förövrig försöker Sedek hålla jämna steg med iooe men han har det svårt då han ska kappa med 3,5 öl mot hennes helrenat....
    isse ska det vara!!!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-02 00:07:57 följande:
    Ett ateistiskt himmelrike låter mycket bra
    Vad är det för fel på en ekumenisk himmel... ?
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-02 00:11:20 följande:
    din sammanfattning var kanske lite mer koherent än Sedeks
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-02 00:11:40 följande:
    Då kan vi väl få uppleva det på riktigt inom snar framtid, säg nån gång i februari..?
    27-28 feb?  (lördag till söndag)
    Det var det datumet jag hörde sist gång. Någon emot?
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-02 00:13:50 följande:
    Vi kan säga såhär, så länge det är ett himmelrike så låter det jättebra
    Håller med du!!
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-02 00:15:23 följande:
    Ekumenisk himmel låter bra, där vill jag vara. Undrar en sak bara, kommer alla dessa oskulder till Muhammed vara där också?
    Det är ju en förening av flera samfund så det skulle jag gissa. Å andra sidan trodde jag du skulle bli nöjd bara isso följer med....
  • Midka

Nu ska jag snart gå och lägga mig.......

• Midka
    Polly S skrev 2010-01-02 00:38:56 följande:
    sista boken för året! jag började läsa på den innan året tog slut, så den läggs till på läslistan för 2009! (ja, jag är nördig och har en läslista!)
    Ah! Vad intressant! En gammal sv lärare sa till oss att vi skulle föra en egen resensions bok över alla böcker vi läst.... Har gillat iden ända sen -96... Ska göra slag i saken..... 2096....?
    Gillar ändå iden!
Svar på tråden Tråddödare forts....