• Midka

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-02 21:08:12 följande:
    "träffa en pudding"Du ska hem till mor och äta paj tror jag.
    Eller så är V-kvinnan på väg till honom men hon har förklätt det till en skräckfilmskväll.... {#lang_emotions_dreamer}
  • Midka

Isso: Jag testar.

Vad sägs om en nummertävling?
    Ta nummer i andra trådar genom att skriv nr och posta, länka sedan hit så alla här kan se. Ex:
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m49704207.html

Om man tar ett bra nummer så får man poäng. Exemplet är inte något "bra" nummer utan bara mitt test = inga poäng. Jag redovisar poängställningen på min pres.

Vinnaren får ett pris på tråddödarträffen.

Regel: Man får aldrig avslöja varför man skrivit nr i andra tråden om någon kommenterar. Bästa bortförklaringen i andra trådar ger bonuspoäng!

Vad säger ni?

• Midka

Isse:
    Och så blev jag tvungen att bortförklara mig......

• Midka
    Isnogood skrev 2010-01-02 21:47:18 följande:
    Så här..? www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49716616.html
    Precis så men det måste vara "rätt" nr precis som här (typ 100,200, 123 osv).
    Jag tror att man måste lägga till siffran när man "rapporterar" här, eftersom vissa trådar går så fort att det kan vara jobbigt att leta tillbaka vilket nr det gäller.

Vad säger du? Har vi startat en tävling?
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-02 21:56:15 följande:
    Min syster håller till i denna tråd...o vad är väl en lillasysters skylldighet annat än att djävlas lite med sin storasyster....  www.familjeliv.se/Forum-11-241/m47718190.html"Funderar på hur länge man kan hålla på innan någon anmäler"Ingen reagerar ens på mina inlägg....  
    Ja! men 4429 är inget "nr" så att säga... Hänger du med på vad jag menar?
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-02 21:58:24 följande:
    Hm..klurigt om man ska lyckas ta gämna nummer också.... "funderar" men.. varför inte...om det är något jag är van med så är det att förlora..!
    He he... Bara du kan motivera väl varför ditt nr ska räknas så kan det ge poäng....
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-02 22:08:33 följande:
    Sidan 4a, inlägg 34...o ingen reagerade ens... www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49716616-4.htm...(samma som tidigare men med lite mer info..)
    Nope! Inte en kommentar... Dock är väl 34 lite beige? (Visst är det fult när man skiver det.... )
    Det enda under 100 är väl 69 som möjligen skulle räknas.... Vad tycker du?
Svar på tråden Tråddödare forts....