• Midka

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-01 23:01:44 följande:
    Faan..."funderar å om jag ÄR på en båt"...börjar bli sjögång här... Ah, "går ut på däck o röker"
    HEhehehe du kommer må dååååligt imon!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-01 23:10:35 följande:
    Jag för min del har inga större planer på att ens vara i hyttet...så för min del så får den vara hur liten som helst.... Sedan så vet man ju iof inte vart man hamnar till slut men....
    Ooookeeeej med de premisserna vet jag inte med förslaget att vara här hemma....
    *asg*
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-01 23:12:08 följande:
    Hur stort bor ni?
    Nära uddevalla. Två våningar = 120 kvadrat, två toaletter. Vi har sovit 6 vuxna, 4 ungdommar och ett barn  utan problem, 4 "sovrum" + 1vardagsrum, sammanfattningsvis.... ganska ok!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-01 23:16:33 följande:
    Behöver nog en aningen mer alkohol innan jag ens tänker fundera på o kliva in DÄR igen....
    *skratt*
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-01 23:21:24 följande:
    Det duger
    "duger"  *skratt*
    Jag bor på kanten till himlen och det _duger_....
    *skratt igen*
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-01 23:30:31 följande:
    Så Uddevalla är kanten till himlen? Det måste göra Strömstad till självaste himlen då?
    Mycket, mycket, mycket nära. Kungshamn och Smögen.... AAAAAAAAAAAhh
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-01 23:34:33 följande:
    Och glöm inte, I'm the ultimate bitch.
    Det är den här nya sidan av dig som jag inte hunnit vänja mig vid...
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-01 23:49:54 följande:
    Ok, smögen är ju rätt så fint. Fast himelriket... Himelriket är likt en surdeg som Jesus sa en gång i tiden...
    Det är därför jag håller mig till kanten....
    Visst trodde jag att jag skulle fixa hus, båt, barn, bil osv när jag var ung men att nå dit vid endast 36 års ålder.... (jaaaaag har ju inte fattat att jag är på väg mot 40....) och att få bo så nära havet... Vi har inte havsutsikt eller så men det tar 3 min med bilen och 15 att gå till stranden och vår lilla eka (vid den lokala båtklubben). På sommaren när det är över +25C och man kan promenera vid stranden och det  luktar salt och solkräm... Inte långt från himlen. På vintern när isen ligger och man kan ta med en engångsgrill ut på havet och fixa lite lunch..... Inte heller långt från himlen....
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-02 00:02:30 följande:
    Djupa allvarliga frågor om livet...Eller inte så mycket egentligen. Isnogood är lite småberusad, Velour har blivit rättstavningspolis. Midka vill åka på kryssning och tycker Uddevalla ligger på gränsen till Himmelriket. Jag är mest förvirrad.
    *skratt*
    Snygg sammanfattning.... {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Tråddödare forts....