Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-31 18:44:18 följande:
    Måste tyvärr lämna er. Killarna är på väg hem och jag måste duka fram maten.Puss på er guys.C u later. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    AAw! Okej då. Ha det så trevligt. Själv ska jag också gå, lillen känner för att spela lite TV-spel.

Ciao alla!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour

Såklart förlorar jag omgången och får vänta tills nästa omgång. Så jag kan väl passa på att roa mig med er så länge.

Så Scratchy vill inte berätta hur han scratchyfierar alla killar{#lang_emotions_dreamer} 

Isse, hej? Hänt nåt?

• Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 19:05:11 följande:
    Inte alla... bara en del...Jag behöver verkligen en kram... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Ok, du ger dig på den snälla delen då? Jag undrar hur den scratchyfieringen går till...har det nåt med någon form av penetrering att göra{#lang_emotions_dreamer} (en nål kan penetrera också, snuskis)

*kramkramkramkramkramkramkramkramkra*
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-31 19:13:03 följande:
    Hänt..njae..inte mycket...förutom att jag nu fått det FL-konstaterat att det är mitt fel att katten fick lida eftersom jag inte gjorde ditt o datt för att ordna allt...sedan så spelar det tydligen ingen roll att jag inte KUNDE göra något... äh, skit samma...Njae, sjukt kallt ute...o har just hällt i mig en liter avokadosmoothe så nu är jag vääääldigt frusen...."gör te"Söndag kväll...mmmmmmm, härligt för då vet man ju att jobbet kallar i morgon bitti... "blä" Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Ja, du skrev om det igår. Verkligen sjukt att människor resonerar så. Hur la det fram det? Vad hade de för argument för att det var ditt fel?
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-31 19:18:24 följande:
    Hm... jag har aldrig kallats för iranier förr .. någon gång ska vara första gången...
    Men nu är du en iranier eftersom du har så "konstiga" idéer
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-31 19:22:16 följande:
    hej förresten trådvänner!ont i huvudet och inte sugen på måndag.
    Hejsan! Undrade vart du hade tagit vägen. Hoppas det släpper snart
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-31 20:05:46 följande:
    Jag visste att det skulle finnas någon vettig förklaring på mina idéer...
    Nu är det bara att välja ett passande namn för dig också

Nu ska jag gå ifrån ett tag, men när jag kommer tillbaka vill jag se vad du ska heta.
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-31 20:13:19 följande:
    Iranskt namn.... Jasmin? Gillade det skarpt när jag var 13 år.Maria? Gillar fortfarande.Det borde finnas något med Sh.... som är fint?På tal om persiska, finns ett ord som är : daman. Det betyder kjol eller lång, har jag rätt?
    Jasmin är fint, ja Ett flicknamn på Sh..skulle vara Shirin då (som för övrigt betyder söt, smakmässigt)

Ja, daman betyder kjol! Bra hörrudu, du är halvvägs på väg att byta etnicitet helt och hållet
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 20:46:45 följande:
       VELOUR - VAR ÄR DU ? Dom mobbar mig.   * Hänger läpp & surar vidare * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Såja vännen, jag är här nu..såja...

Vem är det som är dum mot dig?
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-31 20:52:07 följande:
    Du ser... snart är jag fullärd... Sh var inget tvång! Bara en kvalifiserad gissning att det skulle finnas något kvinnonamn som börjar på SH...Har du något annat förslag...?
    Shokofeh...betyder blomknopp eller nåt tror jag.
Svar på tråden Tråddödare forts....