Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-31 20:52:47 följande:
    Roses:För att cheer you up lite har jag lagt ut en bild på mig själv med långt hår...Velour, när du nu kommer tillbaka, det tog lite tid men nu är det fixat
    Fy fabian vilken tid det tog!! Jag hann somna flera gånger!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 20:55:45 följande:
    Ja det har ju tydligen inte varit jag idag... Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
    Det lämnar jag åt Roses att avgöra
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 20:56:58 följande:
    Dom här mobbar mig nana. Inte lämna mig nana okej? Nana - smeknamn till mamma. Kallar min mamma för nana.Jag börjar snart gråta  Gör så fucking ont. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Var stark nu, lilla vännen. Är det lilla magen som gör ont?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 20:59:03 följande:
    Men det har hon ju sagt... Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
    Måste jag ha missat...Aja, keep up the good work my friend
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-31 20:57:15 följande:
    Nej! Det är här, men bara velour o roses som är tillagda, och Isnogood såklart.Ska lägga till dig, vänta en minut.
    OK Sedek...det där var...annorlunda Och varför har du demolerat din skalle i ryggbilden?
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 21:01:56 följande:
    Velour-Scratch har varit ovanlig "normal" så det är inte hans fel att jag sitter här och tjurar.Nej fan, hatar och va kvinna ibland. Jäkla, förbannade manskrälle 4 fucking helvetes dag. Åhhhhh, vill ha kram men va dum mot maken och jag för stolt för att gå till honom nu * surar vidare * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, nånstans låååångt inne i Scratchy finns en uns av omtänksamhet. Och den lilla omtänksamheten grävde sig fram idag för att du inte mår bra

Du, svälj stoltheten med en gång kan jag säga. När du går till honom och visar att du vill kramas, och han kramar dig, så kommer du att smälta. Och hans hjärta slår dubbelslag *i min perfekta värld*
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 21:02:53 följande:
    Får jag vara din friend? Ääääääääntligen!!! Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
    Hereby i pronounce you: A friend of The Velour

Äsch, det blev nog inte rätt ändå, men huvudsaken är att du fattar
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 21:06:05 följande:
    Vad racklar ni om nu? Fejjan? Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
    Nej, bilderna som han har satt upp här på FL. Får du inte se dem?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-31 21:08:19 följande:
    Nej, mitt bildgalleri för de som är med i den "inre kretsen"Prova så får du se om du platsar...
    Han är ju med mig Så han borde väl få tillgång.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 21:09:33 följande:
    Ja, jag har märkt att han trots allt är mänsklig. :)Tror jag ska ta och lägga mig med en varm riskudde. Gör så förbannad ont Svälja stoltheten?! Kanske en annan gång....... Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, riskudde kanske funkar!
Svar på tråden Tråddödare forts....