Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-31 18:28:28 följande:
    Är det bara när jag ska till Kos jag får tänka på kvinnliga könsorgan? Tack för den du... då får du bara tänka på manliga när du åker till Sibirien... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Hahahah! Men för oss iranier går det liksom inte att undvika att tänka på det 24/7 om vi ska åka till Kos. Fast det kanske är trevligt för killarna, vad vet jag.

"hej vi ska åka till Kos imorgon och vi ska vara på Kos i en hel vecka"

"var har ni varit?" "vi har semestrat på Kos i en månad"...

Det är svårt för oss att bara tänka på själva ön{#lang_emotions_dreamer}
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-31 18:29:00 följande:
    Har du testat Xylocain? Det är smärstillande och bedövande, skitbra mot klåda. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Bra, bra! En sak till på listan. Ska nog åka till apoteket imorgon för lite shopping
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:29:57 följande:
    Kleta på? Hur kletar man på en tablett? Ni iranier är så kreativa... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Det var faktiskt Midkas idé om att smälta ner en alvedontablett och kleta på.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-31 18:30:49 följande:
    Ah, så känslorna hade verkligen övergått till ren vänskap? Men det gör inget. Finns många bra killar för dig därute
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:31:19 följande:
    I want to rub something in your face... vet inte vad, men vi kommer säkert på något... tavegyl kanske... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Men jag har inga utslag i ansiktet..då får vi ta något trevligare. Glass?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-31 18:37:35 följande:
    Inget att beklaga, jag kände det på mig innan.. stilla min frustation i fredags sen sa jag till honom att nu får du inte röra mig mer. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jaha, men det blev lite action iallafall
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 18:37:40 följande:
    Kungafamiljen var där första gången. När var du där?Jag var där nu senast för ungefär 2år sen.Äh, puss på dig Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag var där första gången Det var många som gick fler gånger, men jag ville göra det till en once in a lifetime grej även om jag ville gå en gång till

Puss på dig mää!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:38:23 följande:
    Nej, det finns inte så många bra killar kvar. Fler och fler blir scratchyfierade... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Exakt hur går en scratchyfiering till?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:39:18 följande:
    Whatever... nu lämnar jag pladdertanterna... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Har tanta blivit trött?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-31 18:43:14 följande:
    Haha.. ja, jag var tvungen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Wiiii! hahah
Svar på tråden Tråddödare forts....