Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-31 17:53:31 följande:
    Roses vrider och vänder på sig, tittar upp i taket, pussar lillen, sjunger för sig själv, räknar väggarna, gör allt det där en gång till....Allt för att slippa svara på Velours fråga Jag har haft en och samma frisör nu i ¨många år men jag ska inte tala om vad han är då rasar min image totalt Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Säg inte att det är din man jag har gått till!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 17:55:30 följande:
    Nu så är du snäll igen :pNazi betyder ungefär sötis, kan betyda " åh, stackars liten " Tar du bort bokstaven i i slutet har en könsorgan-ord Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, men det är den gulliga varianten på könsorganet.

Allihop, nästa gång ni ska åka till ön Kos i Grekland, så tänk på kvinnligt könsorgan. För kos betyder just f***a på persiska
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-31 17:56:40 följande:
    Möjligen lite bedövningssalva. Finns på apoteket tror jag....Annars det kanske går att smälta en alvedon och kleta på. Brukar fungera på andra irritationer i huden...Stackars, stackars liten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ah! Alvedon på pricken. Jag har flytande Alvedon, det kanske kan funka!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 18:12:45 följande:
    Nej nej hehe ;)  Den människan är allt annat än händig (maken) Jag vill mest slippa svara vilken frisör jag går till Har för övrigt inte hört talas om frisören du pratar om men det kan också vara så att jag helst undviker prata "frisör-snack" med folk för att slippa säga vart jag går Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nu är det inte så att jag går till frisörer uppe i Stockholm. Han är faktiskt den enda Stockholmsfrisör jag gått till. Sist jag var hos honom var nog när Googoosh var i Globen (tror jag)

Men vad är det med just Soran? Jag vill veta!!!! Inboxa!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 18:15:28 följande:
    För att inte prata om ár-ár människornas maträtt ( Coscos ) Sa det en gång till en klasskamrat när han berättade att hans mamma skulle laga coscos till honom ( Matsäck till utflykt ) Att " närmare en kos kommer du inte så njut " ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )

Vad elak du är då
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 18:19:29 följande:
    Mohaha  "Dom" förtjänar inte min snälla, goa sida. Så det så. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-31 18:21:29 följande:
    Hello!Så trött men det har varit en trevlig helg.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Kan förstå att du är trött
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:23:42 följande:
    Pladdertanter... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Hehehe....fast du behöver ju inte peka finger åt oss bara för det
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-31 18:23:50 följande:
    Jag var också på googoosh konserten sist. Satt på rad 8. Var en av dom första som köpte biljetter och jag fick rad 8!!!!!! Sur var jag men men det gick bra med rad 8 också. Älskar googoosh.Vart satt du?Men khanom khoshgel du läser det jag skriver fel. Jag vet inte vem soran är som du pratar om. Brukar inte prata med andra ármenier/iranier om frisörer för att jag inte ska få frågan " vart går du? " eftersom människan jag går till kommer från ett land med árár-befolkning. Dock är han kristen. Alltid nåt  " Gick 5-kronan ner nu? " Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vi satt däruppe nånstans{#lang_emotions_undecided}...men vi kunde se henne ändå. Hörde att kungafamiljen också var där. Sant? Men det var stort att se henne live

Jaja! Jag läste väl fel då! Du behöver inte rub it in my face!!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:24:39 följande:
    Beklagar vad? Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Att du hade så tråkiga flickvänner.
Svar på tråden Tråddödare forts....