• Midka

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-03 23:44:34 följande:
    vilket ju då enbart beror på att du inte är bra på vad du gör om man ska tro henne...
    *ASG* {#lang_emotions_cry}
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-03 23:45:39 följande:
    Stavas aspirera om vi nu ska lära ut nya ord
    Jag skyller givetvis på att Velour kopierat fel och inte jag! {#lang_emotions_dreamer}
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-03 23:52:23 följande:
    fan, ni är ju grymma i tråden Scratchy, Midka & Grizelda!
    *niger lite blygsamt*
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-03 23:52:36 följande:
    Okej, nu har jag gjort ett försök mot den rabiata försäljerskan som jobbar för provition. Vet inte hur bra jag lyckades, men jag har gjort något i alla fall. Nu är det bara att invänta svar och hoppas att jag har inspiration och kreavititet till nästa runda.En eloge till alla trådvänner som försökt före mig. Ni är tappra och har gjort en väldigt god insats allihop!
    Stiligt. Blir kul att se om hon svarar dig. Jag brukar ha tendens till att ingen svarar på mina inlägg eftersom jag inte spetsar dem så, som vissa andra....
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-04 00:02:31 följande:
    Om ni hinner läsa något emellan krigandet så vill jag tipsa om denna tråd ifall ni missat: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49716616-24.ht...Har sett en del vänner där, skrattade mig halvt fördärvat åt Grizelda på sidan 19 (tror jag det var?)
    Den är superhet just nu... hinner inte riktigt med alla intresanta trådar ...
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-04 00:02:32 följande:
    D göööör ingee...gillar dig eendåå
    Åh! Hej, är du tillbaka.... {#lang_emotions_embarassed}
    Vilken tur jag har att du gillar mig!!!! 
    {#lang_emotions_sunny}
  • Midka

Nu blir han snart Darth Vadar (eler hur det stavas..)  

• Midka
    Polly S skrev 2010-01-04 00:08:41 följande:
    ser du på TV eller pratar du om Scratchy?
    Aotch! Du är på hugget.
    TV denna gång men man kan ju aldrig veta....

(Oj, vad han brann...)
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-04 00:19:13 följande:
    Tack för recensionen (resention, recention?)
    Oftast går det snabbast att göra en "sökning" på google för att få ord rätt stavade. Om man stavar fel brukar det komma upp
    Menar du:________
  • Midka

Jag gör snart natt. Egentligen har jag inte riktigt ork att sitta här till sena nätterna med er men det är så roligt! När vardagen och arbetet kommer blir det till att läsa ikapp, kommentera och ha ett lite mer "distansförhållande"... {#lang_emotions_cry}
    Som tur är börjar jag inte jobba förräns på torsdag. {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Tråddödare forts....