• Midka

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-05 14:44:42 följande:
    Jag vill inte ha barn... är jag psykopat menar du? Hmm, om tråddödarträffen blir av på en kryssning så kan vi ju diskutera det du och jag ensamma uppe på däck mitt på natten... se vem som vinner...
    Nej, du är man och så länge du inte har något fast förhållande kommer folkt tro att du snart "växer upp" och "skaffar" familj. Du kan glida på det tills du blir runt 50 och efter det kan du alltid hävda att du blivit för gammal, inte hittat den rätta kvinnan osv, allt kryddat med lite hundögon....

Skulle du hitta en kvinnlig partner kommer hon räknas som psykopaten så du klarar dig där med.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 17:31:56 följande:
    Om familjerättshandläggaren vänder sig mot mig helt plötsligt, betyder det då att det är jag som är den elaka? Med tanke på allting jag berättat för henne som min ex-man utsatt både mig och vår son för?Jag kan säga som så, att Fam.rätten är värdelös, iaf i mitt fall. Inte nog med att de aldrig tog mig på allvar, när min exman hotade mig till livet och jag berättade för fam.rätthandläggaren sa hon bara: Hoppas att han inte gör om det.
    Sicken bitch! Vill du låna några handgranater??? Bazoka?
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 19:04:08 följande:
    Nej, bästa sättet är att jag utbildar mig till sociolog
    *applåder*
    Braavo!!!!
    *fler applåder*
    {#lang_emotions_sunny}
  • Midka
    Vad tycker ni?
    Är det skarpt läge att bestämma var vi ska ha tråddödarträffen (tdt)...

Alternativ A:
    24 timmars kryss från Sthlm (avgång morgon 27 feb eller kväll 27 feb).
    Kostnad: Resa inklusive mat 1 gång ca 5-600 kr.

Alternativ B:
    Träff hemma hos Midka, nära Uddevalla, samma datum.
    Kostnad: Resa och om man vill bidra till mat.

Alla som verkligen tänkt åka med är berättigade att rösta. Flest röster vinner.
    OK?
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 19:08:56 följande:
    Åh, vaaaad sköööönt att det finns en till som är som jag! PUST! Dock har jag aldrig skrattat åt När lammen tystnar, men jag känner igen det där om att börja skratta när en situation blir för allvarlig. Kommer ihåg en gång när jag var tvungen att gå ett informationsmöte som AMS hade ordnat för oss arbetslösa. Den var många timmar lång. Mot slutet tänkte jag helt plötsligt: Fan vad löjlig AMS-gubben ser ut där han står bredvid sin förbannat tråkiga overhead och snackar en massa skit om ingenting. Så helt plötsligt börjar jag tokfnittra så tårarna rann. Jag var den enda i hela salen som hoppade upp och ner i stolen av skratt för jag tyckte att det var så förbaskat tråkigt att vara där.
    Vi var och arbetade en heldag med en föreläsare som hade det största paketet jag (och min kollega) sett! {#lang_emotions_surprised}
    Jösses vad vi fick kämpa mot skrattet. Inte för hur den stackarn såg ut utan för att hela situationen blev så absurd!!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-05 19:26:13 följande:
    jag lägger ner min röst.det kanske inte märks så mkt här, men jag mår ganska dåligt över min nästan ohållbara jobbsituation och den ljuspunkten jag såg för våren verkar fallera, så jag vill eller törs inte binda upp mig på ngt.
    Hoppas det inte var träffen hos Isso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ljuspunkter är oerhört viktiga. Säg till om vi kan hjälpa på ngt sätt.

Om vi är hos mig behöver folk inte binda sig till något. Det är bara att komma om det går.
    Jag tycker det vore bra om det går att samåka så mycket som möjligt. Vill inte att någon ska behöva stå utanför pga ekonomin. Kanske kan de som är mer bemedlade kunna lägga något till en pot som kan användas för dem som behöver.....
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 20:14:21 följande:
    Midka, sorry om jag förstörde ditt skämt i chips-tråden. Ville inte att du skulle få en varning. Finns ju riktiga pretton som älskar den "röda handen" och att anmäla allt och alla hit och dit..Ja du förstår
    Och du tog ett fiint nr! Har noterat det i poängjakten.
    Vad tycker du om mitt svar?
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 20:25:49 följande:
    Meh, jag vill inte ta några nummer omedvetet Ger ingen njutning ju!Jo, ditt svar var bra! Men jag tog nog det för seriöst
    Antagligen!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 20:34:53 följande:
    Vilket grymt nummer

Såg det först nu!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 20:40:38 följande:
    På tal om intressant, tror du på mänsklig självantändning?
    ??
    Menar du att man faktiskt börjar brinna.... = högst tveksam.
    Bli så arg att man flyger i taket ... = mer troligt!
Svar på tråden Tråddödare forts....