• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-09 21:40:51 följande:
    Hej nazi ( sötis ) ;)Jag är Här. Skulle bara skriva inlägg i en annan tråd först.Bra. Det tycker jag du ska göra. Känn efter så du verkligen inte har känslor för honom. Om det ändå skulle vara så att du känner att du vill ha honom men inte vågar eftersom han "vill" ha den andra tjejen så ta reda på att han verkligen vill ha henne innan du "struntar" i honom. Nog med mina mammaråd :pLäste du mina tidigare inlägg? Har en sån där svärmor-hat-dag idag. Grrrrrrrrrrr.
    Jag vet inte hur man mer kan ta reda på om han vill ha den andra tjejen. Jag frågade idag vad han såg hos henne som han fann attraktivt osv...och fick mig en bild av ungefär var han står. Han har även många planer som han velar med p.g.a. att han kanske skulle bli tillsammans med henne, så han har nog rätt starka känslor för henne.

Vadå svärmor-hat-dag? Vad har hänt?
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-09 21:42:55 följande:
    Äh, kärlekshandtag är bra och ha
    Du, jag har så det räcker..försöker bli av dem
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:41:17 följande:
    Det är de omöjliga faktorerna som har dämpat mina känslor rejält, tänkte jag skriva vidare.
    ibland är det bra att det där försvaret kickar in.
    hoppas det funkar!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:44:12 följande:
    Jag vet inte hur man mer kan ta reda på om han vill ha den andra tjejen. Jag frågade idag vad han såg hos henne som han fann attraktivt osv...och fick mig en bild av ungefär var han står. Han har även många planer som han velar med p.g.a. att han kanske skulle bli tillsammans med henne, så han har nog rätt starka känslor för henne. Vadå svärmor-hat-dag? Vad har hänt?
    vad är det för planer som gör att han inte skulle kunna ha flickvän? utlandsstudier?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 21:45:49 följande:
    ibland är det bra att det där försvaret kickar in.hoppas det funkar!
    Det är precis det jag också känner - försvar. Ett försvar mot något jag inte kan påverka. Så då fokuserar jag på det negativa så att det blir lättare att känna annat, eller kontrollera de känslor som inte kommer nånvart.

Fan, jag kommer till olika insikter hela tiden känns det som
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 21:47:06 följande:
    vad är det för planer som gör att han inte skulle kunna ha flickvän? utlandsstudier?
    Han har sökt till olika militärtjänster utomlands och har fått ett erbjudande som han finner väldigt lockande. Men han vet inte om han ska ta det eftersom han kanske får en chans hos denna tjej.
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:48:58 följande:
    Det är precis det jag också känner - försvar. Ett försvar mot något jag inte kan påverka. Så då fokuserar jag på det negativa så att det blir lättare att känna annat, eller kontrollera de känslor som inte kommer nånvart. Fan, jag kommer till olika insikter hela tiden känns det som
    man ska jobba på det man faktiskt kan påverka.
    tror du gör rätt i att ta ett steg tillbaka och tänka över hur det känns.
    han verkar ju vara en bra kille och att få en till vän är ju inte det sämsta.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:50:44 följande:
    Han har sökt till olika militärtjänster utomlands och har fått ett erbjudande som han finner väldigt lockande. Men han vet inte om han ska ta det eftersom han kanske får en chans hos denna tjej.
    aha. så han läser inget program nu utan bara kurser?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-09 21:44:12 följande:
    Jag vet inte hur man mer kan ta reda på om han vill ha den andra tjejen. Jag frågade idag vad han såg hos henne som han fann attraktivt osv...och fick mig en bild av ungefär var han står. Han har även många planer som han velar med p.g.a. att han kanske skulle bli tillsammans med henne, så han har nog rätt starka känslor för henne.Vadå svärmor-hat-dag? Vad har hänt?
    :( synd om han känner stark för henne men omd u verkligen känner att du inte vill ha honom så... Du hittar säkert en fin kille ska du se ;)

Äh, inget speciellt. Mina barn&maken är hemma hos svärmor det är därför jag är  helt "lost" dom senaste dagarna. Blir ju tokig utan dom. Aja, till saken är att svärmor är satkärring nummer ett. Hon är som en parasit. Hon ska rätta mig hela fucking tiden så som jag skrev tidigare så blir jag hellre uppäten av gamar levande än att tvingas umgås med henne 5 minuter.
    Jag skällde ut henne och slängde ut henne sist hon var här för hon gav lillen choklad innan middag och jag fick fnatt så nu pratar hon inte med mig. Tyvärr kryper hon tillbaka efter nån vecka och då är allt som vanlig igen. hon vågar inte "närma" sig så hon brukar säga till min äldsta att han ska ringa mig och säga att farmor vill att jag ska dit på middag. Sonen ringde idag och då fatta jag att hon vill krypa tillbaka igen så jag sa till sonen att han kan ge luren till henne. Hon är så självgo att hon inte kan erkänna att hon har fel så hon säger: " Jaha, så NU saknar du mig när du är ensam hemma och vill prata med mig? " Jag la på luren. Är så nöjd med mig själv ;)

Hoppas du orkade läsa. Jag och mina noveller.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 21:50:56 följande:
    man ska jobba på det man faktiskt kan påverka.tror du gör rätt i att ta ett steg tillbaka och tänka över hur det känns.han verkar ju vara en bra kille och att få en till vän är ju inte det sämsta.
    Fast jag kan inte påverka det att han har känslor för någon annan, så då blir det som du skriver, att jag får backa och på så sätt påverka mina egna känslor.

Han är en jättefin kille i övrigt också och jag är gärna vän med en sån som han
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....