• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 21:52:05 följande:
    aha. så han läser inget program nu utan bara kurser?
    Ja, sociologin här är inte i program, utan indelad i fyra nivåer istället (han och jag är ju kurskamrater)
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:54:25 följande:
    Fast jag kan inte påverka det att han har känslor för någon annan, så då blir det som du skriver, att jag får backa och på så sätt påverka mina egna känslor. Han är en jättefin kille i övrigt också och jag är gärna vän med en sån som han
    ja, det är det jag menar, du kan ju till viss del påverka hur du känner (låter dig känna).
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:55:41 följande:
    Ja, sociologin här är inte i program, utan indelad i fyra nivåer istället (han och jag är ju kurskamrater)
    hur är det uppdelat då?
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 21:58:23 följande:
    Tjohej
    tjohej på dig själv!
    har dagen varit bra?
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-09 21:52:14 följande:
    :( synd om han känner stark för henne men omd u verkligen känner att du inte vill ha honom så... Du hittar säkert en fin kille ska du se ;)Äh, inget speciellt. Mina barn&maken är hemma hos svärmor det är därför jag är  helt "lost" dom senaste dagarna. Blir ju tokig utan dom. Aja, till saken är att svärmor är satkärring nummer ett. Hon är som en parasit. Hon ska rätta mig hela fucking tiden så som jag skrev tidigare så blir jag hellre uppäten av gamar levande än att tvingas umgås med henne 5 minuter. Jag skällde ut henne och slängde ut henne sist hon var här för hon gav lillen choklad innan middag och jag fick fnatt så nu pratar hon inte med mig. Tyvärr kryper hon tillbaka efter nån vecka och då är allt som vanlig igen. hon vågar inte "närma" sig så hon brukar säga till min äldsta att han ska ringa mig och säga att farmor vill att jag ska dit på middag. Sonen ringde idag och då fatta jag att hon vill krypa tillbaka igen så jag sa till sonen att han kan ge luren till henne. Hon är så självgo att hon inte kan erkänna att hon har fel så hon säger: " Jaha, så NU saknar du mig när du är ensam hemma och vill prata med mig? " Jag la på luren. Är så nöjd med mig själv ;)Hoppas du orkade läsa. Jag och mina noveller.
    Men hoppsan! Dessa svärmödrar verkar aldrig ta slut Men om jag får vara lite fräck, var det inte lite häftigt att slänga ut henne när hon gav choklad till lillen?

Eller var det det som fick bägaren att rinna över p.g.a. allt annat hon har gjort mot dig?

Är hon också iranie?
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 21:58:23 följande:
    Tjohej
    Tjaba, hur mås det här?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-09 22:00:05 följande:
    Hej till dig också Fiona M ;)
    hej igen!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 21:56:57 följande:
    hur är det uppdelat då?
    Nivå 1-4 och sen om man vill fortsätta finns forskarnivå etc. Men man kan skriva C-uppsatsen på nivå 3 om man har tillräckligt med poäng, dvs minst 180 hp

Efter att vårterminen är slut kommer jag bara att ha 90 hp så då måste jag läsa två andra fristående kurser för att fylla på poäng och SEN kan jag fortsätta med nivå 3 för att skriva C-uppsatsen och få den där förbaskade examen
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....