• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 21:58:23 följande:
    Tjohej
    Tog ett nummer DIREKT!!

Hejsan på dig
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-09 21:59:16 följande:
    Men hoppsan! Dessa svärmödrar verkar aldrig ta slut Men om jag får vara lite fräck, var det inte lite häftigt att slänga ut henne när hon gav choklad till lillen?Eller var det det som fick bägaren att rinna över p.g.a. allt annat hon har gjort mot dig?Är hon också iranie?
    Jag har sagt till henne tusen gånger att inte ge lillen choklad innan middag men hon fattar trög gamlingen. Sen det här att hon inte respekterar mina regler i mitt hem är det värsta. Som tur är så är maken på min sida så han brukar bråka med henne med jämna mellan rum också men hon är för trög&gammal att fatta.

Nej, maken är ármani. Har du glömt att jag inte är ( irani "muslim" ). Iranier är nog världens största rasister genom tiderna om jag får vara ärlig. De flesta av oss får inte gifta sig med en annan "grupp". Äh, du fattar velour om ingen annan gör det ;)
  • Velour

Eller så kanske det var nivå 1-3 och att nivå 4 låg på forskarnivå{#lang_emotions_undecided}..nu blev jag osäker. Men ja, du fick ett hum iaf, Fiona.

Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 22:02:13 följande:
    Nivå 1-4 och sen om man vill fortsätta finns forskarnivå etc. Men man kan skriva C-uppsatsen på nivå 3 om man har tillräckligt med poäng, dvs minst 180 hp Efter att vårterminen är slut kommer jag bara att ha 90 hp så då måste jag läsa två andra fristående kurser för att fylla på poäng och SEN kan jag fortsätta med nivå 3 för att skriva C-uppsatsen och få den där förbaskade examen
    intressant!
    är det 30hp/termin som är heltid?
    vad kan du läsa för fristående kurser?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 21:59:11 följande:
    /strong¶
    Tjaba, hur mås det här?
    Hello ladies
    Det är bra här, jag fick sova en stund mitt på dagen efter att ha varit ute i friska luften. Här var det "bara" minus fem grader, men det blåste 10 m/s så det var inte överdrivet mysigt precis. Vi värmde oss med varm choklad och ostmacka och sedan sov jag middag i två timmar

Isse: Stackare som har det sååå kallt *skickar värmande tankar*
    Ord blind: Stackars lillan, min kille är inte förtjust i kylan heller precis.

Nu har vi varit hos min mamma hela eftermiddagen/kvällen. Eftersom min morbror hade dubbelsidaig lunginflammation på julafton så firade vi med honom idag. Han hade köpt årets bästa julklapp till Loppan; ett bilgarage, komplett med bilar, hiss, biltvätt, rutchkana/ramp samt lampor och knappar som blinkar och låter Sam var överlycklig!
    Sedan blir jag alltid irriterad på min mamma för hon blir sjukt sentimental av ett glas vin typ. Men vi hade trevligt ändå!
    Nu ska vi äta snacks framför tv:n tror jag
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-09 22:02:45 följande:
    Tog ett nummer DIREKT!! Hejsan på dig
    Vad tror du jag postade för?
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-09 22:04:39 följande:
    Jag har sagt till henne tusen gånger att inte ge lillen choklad innan middag men hon fattar trög gamlingen. Sen det här att hon inte respekterar mina regler i mitt hem är det värsta. Som tur är så är maken på min sida så han brukar bråka med henne med jämna mellan rum också men hon är för trög&gammal att fatta. Nej, maken är ármani. Har du glömt att jag inte är ( irani "muslim" ). Iranier är nog världens största rasister genom tiderna om jag får vara ärlig. De flesta av oss får inte gifta sig med en annan "grupp". Äh, du fattar velour om ingen annan gör det ;)
    Så jäkla tråkigt att hon inte kan respektera dig och sin egen son!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-09 22:04:39 följande:
    Jag har sagt till henne tusen gånger att inte ge lillen choklad innan middag men hon fattar trög gamlingen. Sen det här att hon inte respekterar mina regler i mitt hem är det värsta. Som tur är så är maken på min sida så han brukar bråka med henne med jämna mellan rum också men hon är för trög&gammal att fatta. Nej, maken är ármani. Har du glömt att jag inte är ( irani "muslim" ). Iranier är nog världens största rasister genom tiderna om jag får vara ärlig. De flesta av oss får inte gifta sig med en annan "grupp". Äh, du fattar velour om ingen annan gör det ;)
    Ah...det där känner jag igen så väl, att mina regler inte respekteras även om det inte ens var världens regler. Bara såna regler som gav en ordning till mitt hushåll. Och så kom hon och försökte införa sina egna regler..Ja, ja, det blev en rejäl krock minsann.

Så du är också armani? Fast jag har helt andra erfarenheter och syn på "vanliga" iranier gällande det där med att bli tillsammans med andra grupper. Visst finns det extrema människor även bland oss, som inte tillåter blandäktenskap, men de är inte lika många som oss som faktiskt lever civiliserat Iaf enligt mina erfarenheter.
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 22:06:51 följande:
    Hello ladies Det är bra här, jag fick sova en stund mitt på dagen efter att ha varit ute i friska luften. Här var det "bara" minus fem grader, men det blåste 10 m/s så det var inte överdrivet mysigt precis. Vi värmde oss med varm choklad och ostmacka och sedan sov jag middag i två timmar Isse: Stackare som har det sååå kallt *skickar värmande tankar*Ord blind: Stackars lillan, min kille är inte förtjust i kylan heller precis. Nu har vi varit hos min mamma hela eftermiddagen/kvällen. Eftersom min morbror hade dubbelsidaig lunginflammation på julafton så firade vi med honom idag. Han hade köpt årets bästa julklapp till Loppan; ett bilgarage, komplett med bilar, hiss, biltvätt, rutchkana/ramp samt lampor och knappar som blinkar och låter Sam var överlycklig! Sedan blir jag alltid irriterad på min mamma för hon blir sjukt sentimental av ett glas vin typ. Men vi hade trevligt ändå!Nu ska vi äta snacks framför tv:n tror jag
    Det lät som en underbar dag :) Har lovat mig själv att imorgon kväll ska jag och familjen ha det extra mysigt när dom kommer hem.

killarna är helt galna i tält så idag har jag tagit fram tälten och gjort i ordning den mitt i vardasrummet. Har tänkt att vi ska äta middag inne i tältet :) Killarna kommer bli så glada. Längtar tills jag får se deras min {#lang_emotions_sunny}
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 22:05:45 följande:
    intressant!är det 30hp/termin som är heltid?vad kan du läsa för fristående kurser?
    Ja, 30 hp/termin. Ja du, vad jag kan läsa...nåt om kommunikation och/eller organisation. Det är mest för att fylla på poäng så jag får fortsätta med nivå 3
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....