-
Jag vill inte ha barn... är jag psykopat menar du? Hmm, om tråddödarträffen blir av på en kryssning så kan vi ju diskutera det du och jag ensamma uppe på däck mitt på natten... se vem som vinner...Jagbyttenick skrev 2010-01-05 10:20:47 följande:Skitstörigt! Tänk på folk som valt att inte skaffa barn alls då, är de psykopater månntro? Jag har fått höra i stort sett sedan lilleman föddes "när är det dags för syskon?". Och när jag säger att jag inte vet om jag vill ha fler och i så fall måste det gå några år emellan så tycker folk jag är tokig. Och så kommer de dragandes med SGI?! Varför skulle jag vilja behålla min SGI när jag kan få en bättre om ett par år? Jaja, folk kan lägga sig i precis vad som helst har jag förstått. -
Och Sedek har inte gjort ett enda inlägg på den kristliga sidan 316. Jobbigt för honom...
-
Du ser väl vem som kommer tillbaka ner...qwerty66 skrev 2010-01-05 14:46:57 följande:ska vi satsa pengar på fighten? :)...fast då kan ni ju inte vara ensamma uppe på promenad-däck .... -
Tråden är död!
Äntligen!
-
Scratchys nyår Kapitel 3
På bussen
Jag hade aldrig åkt Bus4You förut så det var en intressant upplevelse att komma på bussen. Det var två säten på ena sidan om gången och ett säte på andra sidan. I varje rad allstå.
Jag hittade ett ensamt säte som var ledigt och satte mig där. Bussen kom ju från Göteborg så det var redan en hel del folk på och det var inte många säten som var lediga.
Mitt över gången satt några kulturberikande personer som var mycket solbrända från födseln, nästan svarta. De pratade ibland engelska och ibland något annat konstigt språk.
Så kom det på några jättevita svenska kontorsråttor som påstod att de platsbokat de platser där de solbrända kulturberikarna satt. De solbrända kunde dock inte förstå vad de jättevita sa för någonting, men en solbränd kvinna med en solbränd liten flicka i famnen kunde förstå lite.
Det hände inte så mycket på vägen. De solbrända pratade väldigt mycket och högt med varandra på en blandning av engelska och det konstiga språket. De berättade roliga historier för varandra på sitt språk, men den sista meningen var alltid på engelska. Det kunde låta ungefär så här:
Asktiks fkelkf skldkjf skldkjflsjdlk.
Klke ksla kfle fksljenlflskd.
Kldskjlnnkef kslk fke slf:
Five thousand dollars! Haaaaaahahahahahahaha…
Den lilla solbrända flickan kräktes efter ungefär fem minuter. Det luktade lite illa, och sen kräktes hon var tionde minut tills vi var framme i Stockholm. Nice…
Fortsättning följer i nästa kapitel: På väg hem från Stockholm
-
Igen! 2010 har börjat bra... eller vänta, är det 2010 nu?Harlow skrev 2010-01-05 17:28:33 följande::D Vad trevligt! Bara bra grejer hoppas jag... ;) -
Scratchys nyår Kapitel 4
På väg hem från Stockholm
Efter en mycket trevlig kväll… eller natt menar jag ju, tillsammans med Velour så åkte jag med utmattade organ hem igen. Jag vet inte vad som hände på bussresan hem för jag var ganska slocknad hela vägen. Velour hade ju hållt mig vaken hela natten.
Sagan slut!
-
Lyckades vi döda rabiata-försäljar-tjejen i den andra tråden eller? Kan vi korka upp champanjen än?
-
Ta en bättre bild själv då! (...bitch...)Velour skrev 2010-01-05 17:36:47 följande:Naaaaaaaaw!Är det du på din avatar? Visserligen vet jag ju hur du ser ut, men den bilden är rätt otydlig. -
Spelar ingen roll eftersom du faktiskt hackar på stavningen...Velour skrev 2010-01-05 17:38:07 följande:Heter det inte champagne?