Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-01-28 22:55:03 följande:
    Känner mig så frustrerad, arg, irriterad i kväll.. mitt jävla liv bara är just nu, det är bara en enda evig väntan. Jag orkar snart inte mer, allt ska jag hålla för mig själv så inte fel personer läser det jag skriver.. vill bara berätta allt, få det ur mig och sen börja leva.'Men nej.. hjulen maler så jälva långsamt, ingen som tänker på att vi (sonen och jag) sitter där vi sitter, som i ett jälva fängelse.Vill bara gråta, skrika, svära, be alla dra åt helvete.. men det gör man inte, man bara sitter här tyst med sin ilska och väntar samtidigt som man försvinner en liten bit förvarje dag..*går och röker*
    Oj {#lang_emotions_embarassed}, vet inte riktigt vad som har hänt...Ville bara skicka en " Kram ".

Hur var det man sa:

Svart är den sista färgen i färgskalan. Är det som värst så kan det inte bli värre. Förhoppningsviss ordnar allt sig.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-28 23:05:01 följande:
    Ja och det håller jag med om till viss del. Ett av de största felen jag gjorde var att gifta mig med mitt ex och konsekvenserna tog nästan död på mig. Jag kommer att vara bunden till honom för resten av mitt liv eftersom vi har barn ihop.Det har funnits stunder då jag har brutit ihop och bara sagt "varför?" "vad har jag gjort för att förtjäna allt detta?" när han betedde sig som värst. Men det beror på en hel del. Dels att han är som han är och dels att jag inte stod upp mot honom tillräckligt mycket.Men jag tycker ändå inte att jag förtjänar att bli behandlad så för att jag gjorde ett dåraktigt val när jag var 18 år
    Tyvärr har ju alla val vi gör i livet sina konsekvenser. Jag vill verkligen inte måla upp mig som värsta "prediksaken" men vet du vad ditt fel är?

Du GÖR ditt liv ditt eget lilla " jahannam " det är fortfarande DU som gör det valet. Han är ute ur ditt liv. Du behöver inte ha kontakt med honom mer. Du har din underbara son. Du har växt i både sinne och själ. Tänk på det istället för att fokusera dig på hur han var som person och hans kärring till mor.

Du kanske inte hade samma kunnskaper samma målmedvetenhet som du har idag om du inte hade gift dig med honom.

Kramar dig hårt, smeker ditt hår och ger dig en puss på kinden ifall det jag skrev var för hård {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I

Velour:

Du får jättegärna prata med mig om vad du vill. Allt det som tynger dig.

Jag har gått igenom en missfall som var långt ¨gången och varje år, samma dag som det hände blir jag som en zombie men jag har gett 1 dag av året till att sitta och sörja och det tänker jag göra resten av mitt liv men dom andra dagarna är jag fruktansvärt tacksam för min söner jag har. Hoppas du förstår vad jag vill få fram.

Tro mig att ha varit gift och fått en frisk son är inte tragedi. Jag vet att du är frustrerad, att du är arg, att du är besviken, att du känner dig bunden men vänd det till nåt gott.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-28 23:18:04 följande:
    Det var inte hårt. Det är precis det alla säger. Grejen är att även om vi är skilda så har vi perioder då han verkligen ger sig fan på att såra mig och det är under de perioderna jag bryter ihop.Men alla säger till mig att jag inte ska bry mig eller inte ta åt mig, utan var kall mot honom och stå upp mot honom lugnt och fint. Men ibland går det inte och jag tänker "hur länge till ska jag behöva utstå allt skit?"
    Jag har tyvärr inget svar som glädjer dig.

Hur elakt, taskigt det än låter så var det ändå ett val du gjorde när du var 18 och i och med att du fick din son och han är sonens far så måste du nog komma överens med honom. Du får helt enkelt komma på en lösning som är bra för dig. Sen är jag optimisk och tror att människor ändras så förhoppningsviss kanske han ändrar sig i framtiden, det är inte omöjligt.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-28 23:20:25 följande:
    Tack Jag beklagar det du gick igenom! Men fint att du gör som du gör.
    U welcome {#lang_emotions_smile} 

Jag menar det.

Nej, få ta och lägga mig. Ska upp och jobba imorgon.

Ha det så gott aziz.
  • I Blackrose I

Gonatt & sov gott guys

Mandi- Hoppas det ordnar sig för dig vad det än är. {#lang_emotions_flower}

• I Blackrose I

Äntligen fredag. Party ikväll ;)

• I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-01-29 18:13:54 följande:
    HUR HAR DET GÅTT..? Hej på dig Att döma av ditt inlägg så antar jag ju förstås att allt är väl...(o har du skrivit om det tidigare i tråden så har jag inte läst tillbaka något ännu...
    Hej hej ;)

Jo, jag skrev igår om operationen. Det gick bra och mamma mår bra dock är hon kvar på sjukhuset några dagar till. Tack för att du frågar. {#lang_emotions_flower}

Hur går det själv med huset och allt?

Du verkar vara en stark person som klarar av allt det där du skriver. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-29 18:04:49 följande:
    Vad kul! Ska ni ut eller är det hemmafest?
    Sorry att det tog tid att skriva. Håller på och startar ny tråd med TSW människan.

Vi ska få gäster. Några vänner som ska gratulera mammas operation. Maken fick lämna lillen hos lilla syster så jag har bara stora killen hemma.

Hur är det med dig då?
Svar på tråden Tråddödare forts....