Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-27 21:04:57 följande:
    Äh, lungorna behöver en paus då och då
    Inte ikväll. Jag är nervös för operationen imorgon och håller på att tappa förståndet snart {#lang_emotions_frown}.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-27 21:07:44 följande:
    Operation?
    Ja, min mamma ska genomgå en hjärtoperation imorgon ( Få nya klaffar ) {#lang_emotions_frown}

Är hemma hos min lilla syster så vi kan åka till sjukhuset tillsammans imorgon. Mamma är redan där.

Kastade ut henne (syrran) nyss efter att ha fått höra att hon hade tagit mina sista cigg så nu är hon på väg till närmaste mack som förhoppningsviss har öppet och köpa cigaretter till mig.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-27 21:20:58 följande:
    håller tummarna! *kram*
    Tack. Det behövs.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-27 21:25:05 följande:
    Oj, ja lycka till. Hoppas det går bra!Oh vad de ska smaka gott när du får de, ta ett bloss åt mig med är du snäll
    Tack. Ja, jag hoppas verkligen allt går bra. Hade möte med hennes läkare idag eftersom jag är så nervös som jag är och han förklarade allt för mig steg för steg så på det sättet känns det skönt att veta att läkaren har en aning om vad han ska göra men sen vet man ju aldrig om det uppstår komplikationer...

lovar på heder och samvete att ta "ditt bloss" extra djup. Blir det bra? {#lang_emotions_kiss}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-27 21:32:21 följande:
    jobbigt men bra att få info iaf, hålla sig så 'med' och förberedd som möjligt!och din mamma är säkert lika tuff som du verkar vara!
    Psyket är nog inget fel på men jag är inte så säkert på om hennes kropp/hjärta är så starkt att den klarar en operation till. Läkaren säger ju att det ska gå bra och då får man/jag hoppas att han vet vad han snackar om.

Tack för komplimanget. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-27 21:38:31 följande:
    tycker det verkar vara en bra läkare som pratar med er och försöker lugna!hur dags är det imorrn?
    Jo, han var jättesnäll och försökte verkligen förklara så att jag förstod alla ingrepp som ska göras. Hoppas bara inga komplikationer uppstår.

Hon ska in till operationen kl 8:30 har dom sagt så jag & lilla syster ska försöka va där runt 11 men vi kommer nog inte få träffa henne förrän hon har vaknat och piggnat till sig så det lär nog dröja några timmar innan får träffa henne. {#lang_emotions_frown}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-27 21:41:07 följande:
    nope, nu ska jag ut med Valpen -i snöyran!ha det bra trådvänner!Roses, ska tänka på er & hålla tummarna imorrn, än en gång: lycka till!gonatt!
    Tack. Verkligen snällt.

Ha det så kul med valpen ute i snöstormen {#lang_emotions_wink}. Här är det kaos.
  • I Blackrose I

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippi, lilla syster är på väg och hon har köpt cigaretter.

Jag loggar ut också. Tror nog lilla syster är lika nervös, få hålla henne sällskap en stund.

Ha det gott.

• I Blackrose I

Hej guys

Jag och lilla syster kom hem hem runt 19:00. Operationen gick bra men att vänta utanför operationsrum är nog bland det värsta jag vet.
    Jag och lilla syster tog slut på en paket cigaretter under 2 timmar och det var inte rolig alls.
    När sköterskan till slut kom ut och gav oss besked så trodde jag skulle svimma. Jag har varit sååå nervös och hjärnan på högvarv att när hon kom ut och sa allt hade gått bra så ville jag bara sjunka ner av lättnad.
    Hon ska va inlagd några dagar så dom ser att allt funkar som det ska men det värsta är över.

Tack för alla "stöd-ord" jag har gått från er. Luv u {#lang_emotions_flower}

• I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-28 20:42:46 följande:
    åh, då kan jag släppa upp tummarna nu! vad skönt att höra att det gått bra!*kram*
    Tack gumman :)

Sorry att jag svarade sent. Var upptagen med att skriva inlägg i min "krig-tråd" ;)

Kram på dig med.
Svar på tråden Tråddödare forts....