Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Känner mig mobbad. Så fort jag visar mig i en "het diskussion" så försvinner alla :(

Kan göra en lista på "trådar" jag har "mördat". mohaha {#lang_emotions_undecided}

• I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-01-26 21:27:51 följande:
    Tycker jag är en bra ide´, för då slipper jag känna att jag är den enda som gjort det
    Hehe ;)
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-26 21:38:24 följande:
    Oj va konstigt. Tror de hade rea på självinsikt på Bokia för ett tag sedan men eftersom ingen köpte ändå så slängde de hela partiet.
    Ja, det ser ut som jäkligt många missade den boken tyvärr.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-26 21:38:24 följande:
    Oj va konstigt. Tror de hade rea på självinsikt på Bokia för ett tag sedan men eftersom ingen köpte ändå så slängde de hela partiet.
    Hörru, om du lägger ner dina taggar en stund. Kan du göra mig en tjänst?

Vill du va snäll och gå in på min "sida" och se vilka sidor du kan se? Jag har tagit bort blockeringen men det verkar inte funka {#lang_emotions_yell}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 21:50:48 följande:
    Jag vet för så blir jag också. Skönt att din man är så förstående
    Men hej khoshgele.

Började känna mig ensam ;)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 21:52:32 följande:
    Hohoho, som jag misstänkte. Jag hade det likadant Grejen var att jag kom i kläm då min svärmor försökte få mig att hata min egen mamma Lycka till liksom...Snacka om att din svärfar fick sig bottenskrapet
    Ja, hata min egen mamma kan hon drömma om {#lang_emotions_undecided}

Mmmm, stackars svärfar. Att han står ut med henne är ju rena rama mirakel :).
  • I Blackrose I

Muslimerna gör mig tokiga.......{#lang_emotions_yell}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 22:06:02 följande:
    Tjena gherti!Va? Det trodde jag inte att du kände. Men om saknaden blir för stor, tänk då att det är riktigt härligt folk i den här tråden och de kan ta hand om dig bra. Även de med "taggarna utåt" Eller hur guys?
    Gillar inte taggar.

Skickade sms till maken att han ska komma hem. Vill ha lite tröst {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 22:07:07 följande:
    Mig med...
    Ja visst, vi sätter Razi inom gruppen "muslimska vetenskapsmän" och förklarar hans arabiska skrivande för att han var en stolt muslim. Det låter ju logisk.

Nej, han skrev inte böckerna på arabiska för att han nog var illa tvungen till det eftersom pengarna kom från muslimska kaliffer.....Åh, orkar inte dra upp det där en gång till.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-26 22:12:33 följande:
    Hrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmm...
    Lugn och fint. Ta bort kasettbandet ur spelaren. Ser ut som den har hackat upp sig. Not good.
Svar på tråden Tråddödare forts....