• Midka

Tråddödare forts....

Kämpat med att läsa ikapp...

Vi var på trevligt kalas igår med delar av släkten, vaken till 2, sov över, rest hem och nu landat i att vi nog ska hämta pizza till middag... {#lang_emotions_tongue_out}

Tyvärr har vi ingen super pizzabagare här men man får stå ut...

• Midka

Nu ska vi ha lite mysig kväll. Får ses om vi ses sen...

Kram på er!!

• Midka
    Velour skrev 2010-01-10 15:59:30 följande:
    Vad trevligt! Och pizza är så gott. Men vadå, har ni inte så många pizzerior?
    Vårt samhälle består av en konsum, en ica och några småaffärer vilket betyder att det finns rum för två pizzerior... Inte någon högkonkurrens precis....
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-11 18:31:21 följande:
    inlägg 444 ska det ju stå....
    Helt korrekt! Såg även 111 vid nr 18 så jag får det till totalt... 22!
    Uppdaterar omgående.
  • Midka

Velour!
    Jag hade loggat ut... .-) såg det nu och har försökt förklara mig... Kom på att jag kanske lade mig i saker jag ska hålla mig utanför... {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_embarassed}!

• Midka
    Scratchy skrev 2010-01-11 20:21:26 följande:
    Hello bitches!
    Smiley
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-11 20:17:14 följande:
    Hänt nåt särskilt i skolan, med cheferna och så?Jo, det var som jag misstänkte, ett skämt. Enligt henne så hade de blivit fulla och tänkte skoja lite med alla genom få folk att tro att det hade blivit ihop. Det framkom även att hennes "phony boyfriend" är gay Så min killkompis mår nog som en prins nu. Han ska ta tjuren vid hornen imorgon och föreslå att de hittar på något. Så vi får väl se vart det här leder.
    Oj, oj... se, så internet kan ställa till det....
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-11 21:18:18 följande:
    Jag såg ditt mail Men du lade dig inte alls i
    Phu!

Smiley
Svar på tråden Tråddödare forts....