• Midka

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-16 16:20:24 följande:
    Tack det gick bra, är ju fortfarande vid liv så... Lyssnade på ljudbok hela vägen, bästa tidsfördrivet bakom ratten
    En av världens bästa uppfinnigar!
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-16 17:25:01 följande:
    Kostymshorts? Det är inte maskerad, det är hädelse mot mänsklighetens kollektiva värdighet...
    {#lang_emotions_laughing}, måste nog hålla med.
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-16 17:59:46 följande:
    Ratten ja! Har räddat många människor som varit ute och kört när vägen plötsligt svängt...
    Ja.. tänk om de behållit spakarna som kom med de första modellerna...
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-16 18:34:08 följande:
    Shit, har ni hållit på och mobbat J hjärtar A
    Det måste vara januariavundsjukan som satt in.....
    Sorry... {#lang_emotions_cry}
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-16 18:37:59 följande:
    Jag undrar om personen själv fattar att hon svarade på sin fråga "Och vem är nån att avgöra om ett barn är sött/gulligt eller whatever?Skönheten ligger i betraktarens ögon eller hur var det..."
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-16 18:43:40 följande:
    Nice nummer!Nej, jag har inte gjort nåt trevligt alls! Jag har nog aldrig varit om en mer händelselös helg. Du då?
    Tackar!
    Vi har fixat lite, skottat ordning på uppfarten, spelat... Tja, en vanlig lördag.
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-16 18:58:32 följande:
    i vissa fall kan det säkert vara avundsjuk, men att tro att folk som inte håller med en om misshandel, missbruk, otrohet etc är avundsjuka är ju bara märkligt.
    Håller med er!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-16 19:04:10 följande:
    Menar du TS i den tråden?
    Ja, jag kollade länken. Verkar som att den som skrivit kommentaren även är en FLare vilket betyder att TS har "kopplat ihop" världarna (genom länkar, kommentarer osv.). Hon  borde veta att folk inte alltid är så ödmjuka här så varför är hon chockad?
Svar på tråden Tråddödare forts....