• Midka

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-08 22:19:34 följande:
    Nu känner jag mig riktig blåst eller så är jag för gammal men VEM är han? Fortfarande TONY & DMITRI så det så :p
    Spelar det någon roll?
    (snigel....)
    Mums!
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-08 22:16:27 följande:
    Velour? Om du är kvar. Läs. Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag kommer ihåg det :)Ska berätta nåt som hände mig när jag gick i gymnasiett. Bör tilläggas att jag är uppväxt i en liten byhåla med knappt 5000 invånare. Jag var den enda "blatten" av 200 elever så ni förstår. Jo, till saken hör att jag hade en kille som gick i min klass och hans passion var att försöka reta mig. Det här händelsen är extra rolig ;)- Hörru, vad åt ni igår? Du luktar ju fan Curry.- Skit i det du. - Ha, Det ska du få till middag. - Inte dina matrester, tack. Ska du inte ta och gräva ner dig nånstans långben? ( Han var lång och smal ) Hoppas inga långa och smala tar illa upp nu. - Eftersom det var hans största svaghet så fick han ur sig ( JÄVLA BLATTE. STICK HEM )- Men grattis långben. Jag som trodde du var färgblind. Det finns hopp ännu. Kan väl säga att vi gick till skolbalen tillsammans ;) Ett ord är just ETT ORD. Vill man ta illa upp be my guest. Jag ÄR inte färgblind och vet att jag är mörkhårig dock inte Svart och jag har spegel hemma så jo,tack jag vet att jag är "blatte".Kopierad från inlägg tidigare idag i en annan tråd. Skrattar ihjäl mig varje gång jag kommer ihåg det ;)
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-08 22:22:30 följande:
    I wish!! Jag är mycket nöjd med min man men lite ögongodis är trevligt ibland....
    Aaotch!
    Idel fina pojkar...
    Sluta aldrig att skriva här. Du förgyller min tillvaro!!!
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-08 22:21:52 följande:
    Njaa, lite "pojke" i mina ögon....
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 22:25:47 följande:
    www.imdb.com/name/nm0908094/
    Åhh! Vi är årsbarn! (Inte för att det hjälpet upp mina chanser precis...{#lang_emotions_cry} )

Kram på er. Jag går snart och lägger mig!
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-08 22:29:40 följande:
    Okej, hittade inte bild på Dmitri som jag tycker om men däremot den här kan ni få titta på. Mumsi mumsi ;)
    ">

" target="_blank">

Yummie!!!
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-08 22:31:59 följande:
    Men lammkött är Gött :p Jag diggar hans attityd. Han fick gärna jobba på min arbetsplats. Killarna på jobbet ser ut och känns som uppstoppade stolpar *Usch*
    Jag tycker han (i rollen) är yber barnslig och har ingen koll på någon ting... Skulle bli vansinnnig! {#lang_emotions_yell}
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-08 22:34:25 följande:
    Nu loggar jag ut ett tag! Gonatt ifall vi inte hörs Trådkram!
    God natt!
    Jag med.
    Trådkram!!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-09 22:29:28 följande:
    Ni får ursäkta att jag och Roses pratar om zartosht. De var en folkgrupp eller vad man ska kalla det, som tillhörde en religion som hette Zoroastrism. Det var den dominerande religionen i forna Persien, innan islam tog över. Zartoshterna eller zoroasterna blev mördade och förföljda vilket gjorde att majoriteten flydde till norra Indien där de fortfarande finns.Zoroastrism är världens första monoteistiska religion och har varit förebilden för judendomen, kristendomen, islam och även andra religioner (även om ingen av dem riktigt praktiserat det zoroastrism lärde ut). Den här religionen har även inspirerat till idéerna om mänskliga rättigheter, inklusive kvinnors rättigheter Det är mycket fint som kommer från den här religionen.Idag finns inte sådär jättemånga zoroaster kvar och Roses är då en av de
    Wow! Superintressant!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-10 01:19:42 följande:
    Fast jag kan säga att jag var en bitch innan också, bara det att jag inte vågade visa det lika mycket i den här tråden
    HA!!
    Jag visste det! {#lang_emotions_djavulsk}
Svar på tråden Tråddödare forts....