• Midka

Tråddödare forts....

Ord blind skrev 2010-01-07 22:14:05 följande:
    Vad är det här? Vad allt? Varför känd?
    Typ Jill Johnsson (hon har väl nästan fött nu...?) eller någon.... Vill väl vara dig sjäv för en stund och inte ha massor av faans som försöker få gratis biljetter till någon Dolly Parton konsert...
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:16:51 följande:
    Jag tycker jag har outat mig mycket i denna tråden.  Inga andra på FL vet så mycket om mig som ni vet.
    Samma här! {#lang_emotions_embarassed}
    Smiley
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-07 22:17:50 följande:
    Så för att jag ska ha förstått det rätt så är det bara jäntar här nu eller? Fick nämligen en och bli förbannad när jag skrev Hon istället för Han. vilken miss
    Kul!! Här brukar vi göra tvärt om. (Tro att någon är en han men det är en hon...   ).
    Här finns några killar men de har lyst med sin frånvaro en tid...
    S-mannen brukar vara här .
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-07 22:23:26 följande:
    äh, med d flesta nick och avatarer är det ju omöjligt att se direkt, inte undra på om man antar att det är en tjej!vi har dock... 3 killar som häckar i tråden. Scratchy, Sedek och qwerty. (glömde jag någon?)
    Confli
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:23:21 följande:
    Det är ju faktiskt så. Och det är lite så jag vill ha det, behålla bilden jag har av folk. "FL-vänner" och vanliga vänner. Jag tycker det är trevligt. Dock så är jag faktiskt sugen på att hänga på kryssningen, men jag kommer låta bli. Skulle dock hela gänget mötas upp på västkusten så kanske jag dyker upp..... Men sedan får jag ju skaffa nytt alias här....
    Lustigt... Håller med till viss del. Normalt sett håller jag sådant isär men här är folk så förbaskat trevliga så det gick inte....

Jag kan inte ordna träffen det datumet!!
    Ska jag ordna det måste det bli i mars eller senare... Irl har kommit ivägen den 27-28 feb!!!
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:26:21 följande:
    Nu är det snart en halvtimme effter läggdags... Nu ger jag upp. Sov gott trådvänner!!
    Du med!!!
    Jag är på väg i säng jag med...
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-07 22:28:08 följande:
    låter iofs lite läskigt att visa blod!
    Det räker med en rispa på huden tycker jag....
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:29:42 följande:
    Typ.... Jag hatar att vara gravid. Jag hatar min kropp, människan jag blir (galen, tål inte hormonerr kan inte ens använda hormonring utan att min man ber på sina bara knän att jag skall ta ut den och att vi ska använda kondom i stället....) foglossning, ja du förstår.
    Mmmm.. Jag var ursnygg som gravid men vad hjälpte det när jag inte kunde gå ut och visa mig för jag hade så ont...
    Vad är en hormonring?

Synd ifs att du hatar din kropp eftersom den antagligen producerar det näst bästa i ditt liv men vad hjälper det nu när det är som jobbigast...
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-07 22:30:12 följande:
    *surar över sin glömska*
    Confiligere (stavningen är inte rätt!!)
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-07 22:34:21 följande:
    Dra av 15 min. för avklädning, påklädning och hänga tvätt. Men ändå rätt länge för en dusch. Det snabbaste jag någonsin har duschat har varit 20 min Det GÅR helt enkelt inte att duscha snabbare.
    Eller hur!! och det ska vara nästan skållhett!! Gissa om det tar tid att göra iordning sig på morgonen!!
Svar på tråden Tråddödare forts....