• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-08 21:37:12 följande:
    Meh, det där försvårade betydligt mycket. Jag får nog klara mig. Jag vet ändå hur man använder de och dem Det bara en och ett det är problematiskt med. Ja, det och mitt fåniga ordförråd (inseminera )

En och ett är mycket svårt! Finns inga regler...
    Var glad att du inte är i England och ska stava, det finns inte en enda stavningsregel att följa så om en och ett i sv är problem.... {#lang_emotions_dreamer}

Jag kan förstå problemet eftersom det är en tydlig skiljelinje på hur man använder det och att det talar om att man inte är helt uppvuxen i svenskspråklig miljö... Ordförrådet är inte fåningt bara roligt! Det kan hända den bästa!!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-08 21:40:01 följande:
    Nej nej! I detta fall är tala guld!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-08 21:45:36 följande:
    Ah, jag förstår.Yaaay, tack för att du föll för min bedjan
    Jaha! Tack då för att alla vi andra är utanför.... Ni främjar verkligen känslan av gemenskap över nationerna....
    Me.... ja he int bitter!!
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-08 21:48:55 följande:
    Tiga? Kliar mig så det gör ont. Varför ska jag tiga? Jag får ju pengar  varje månad från jobbet. Hmm, det måste betyda nåt annat som jag totalt har missat :pJa, jag vet att det är med två G det andra ordet :p
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-08 21:50:02 följande:
    HÖRRU, hur går det med ditt svar. Känner du igen namnet? Börjar bli orolig.
    Men läs 4182! Inte för att jag är nyfiken.... bara råkade läsa det....
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-08 21:51:39 följande:
    Puss, puss
    {#lang_emotions_sealed}
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-08 21:53:01 följande:
    Men jag måste ju veta killens namn! Så då får jag offra lite av min sociala kompetens för detta
    Inte din sociala kompetens utan din sociala vänkrets....

(Nää, skojja bara!!! )

• Midka
    Roses skrev 2010-01-08 22:02:32 följande:
    Ja, jag är tokkär i GIBBS och jag ska nog inte skriva vad jag känner för TONY. Kommer nog bli avstängd Min kompis har laddat ner säsong 6&7 till mig. Ska sätta mig ner ikväll med en påse ostbågar. Tror jag ska ha en filt under mig :p  NEJ, slår ännu hårdare :P
    Snigelspår, snigelspår...
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-08 22:12:48 följande:
    Det finns bara en.
    Ooooooh, vilken fin bild! Är det din man...?  
Svar på tråden Tråddödare forts....