Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-28 23:04:00 följande:
    Vill du komma hit.. jag kan vänta tills han somnat, slita av han täcket och ta ett kort.
    Jag är redan där
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 23:08:54 följande:
    Jo, men om vi gör det så är det med Guds hjälp, vare sig du vill eller inte... Efter det kommer en oändlig diskussion om "Vad är Gud" men det kan vi ta en annan gång.
    Det beror på om man är religiös eller inte. För oss som inte är det innebär det att vi själva har grubblat och resonerat oss fram till ett förlåtande. Vi anser inte att någon utomstående har lett oss fram till en sådan känsla, utan vi själva.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 23:14:04 följande:
    Det kollektivt omedvetna, look it up.Fast om du inte redan läst det i din utbildning så kommer ni kanske in på det, C.G Jung.
    Var Jung religiös?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 23:16:55 följande:
    Jag har för mig att han var psykolog
    "Jung anser att människans religiösa del tillhör hennes psykobiologiska utrustning"

Jag vet vem Jung var
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 23:17:44 följande:
    Mitt?
    Wooohooo! Grattis!{#lang_emotions_cheers}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 23:23:09 följande:
    Vad tycker du då? You like..
    Kan inte slita blicken....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 23:23:37 följande:
    Klart du vet, men din fråga var lite rolig, så jag passade på att svara nu när min humor är på topp...
    Man kan väl vara både psykolog och religiös.

Äsch, du är bara trött och då tycker man att allting är roligt. Bums i säng med dig
  • Velour
    DamnCat skrev 2010-02-28 23:27:45 följande:
    Roses... Du skrev följande i inlägg #15589:"Att jag inte har nära svenska tjejkompisar behöver du bara läsa dina sista inlägg för att hitta ditt svar."Vem är jag då för dig? Jag är svensk och har känt dig sen mellanstadiet och jag har sett dig som en nära kompis. Och nu får jag läsa här, på ett jävla forum på internet, att du inte har några nära svenska tjejkompisar? Ja, jag är arg.
    Snälla du, kan du ta det i Roses inbox?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 23:28:57 följande:
    Och här sitter jag.. vad säger det om mig..
    Att du försöker distrahera dig själv eftersom han är ett förbjudet område
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 23:34:56 följande:
    Nä nu lägger jag mig innan ni börjar kommentera mitt överintelligenta inlägg som ingen kommer att förstå.Godnatt på er Puss och kram till er som vill ha
    Jag tar emot det eftersom jag är i behov av pussar och kramar just nu.

Guten nacht!
Svar på tråden Tråddödare forts....