Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-28 20:03:01 följande:
    Hahaha Straffa dem!Böter om de INTE ens får jobbet de söker...
    Den är såå bra Parlamentet i helhet är härligt och den roligaste hittills har varit Robert Gustavsson, enligt mig då'ra
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 20:06:11 följande:
    Ehjj.. du vet väl att jag är singel, jag ägnar mig inte åt sånt.. som att kn-a.. *usch*  men det kliar faktiskt på mitt bröst.
    Du kan ha haft besök av vägglöss. Är det lite rött där du kliar?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 20:07:42 följande:
    Ska vi ordna en blinddate mellan våra ångestar? Din Herr Å och min Fröken Å... Middag i... hm.. mitt emellan, vad blir det... Gnesta
    Absolut! Jag ska bara försöka övertala min Herr Å. att det är slut mellan honom och mig och att Fröken Å. är den bästa partner han någonsin kan hitta
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-28 20:09:07 följande:
    Eteriska ljus, lugn musik (verkligen lugn), rutiner. Du har provat allt men det hälper inte tillräckligt....I så fall är det nog tid som är din stora vän. Tids nog borde ångesten minska.*men gumman då!!! *
    Jag behöver lite ryggmassage! Och en resa! Behöver komma ifrån lite
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 20:09:51 följande:
    *visslar för mig själv*har ingen aning om vad du pratar om..
    Hehehe, för inte glömmer jag vissa saker här..
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 20:10:15 följande:
    Du är ju halvvägs där, kommer bli succé när du är klar!
    Tack{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 20:11:28 följande:
    Nej.. jag har inte löss, jag vägrar ha löss, jag kan inte få löss!! Jag tror att det är som jag är torr och behöver smörja mig, men jag når ju inte själv så det blir inte av så ofta.
    Men vägglöss brukar hälsa på när man sitter still/sover. Sen när de har sugit lite blod går de tillbaka till sin gömma. Så det är inga vanliga löss (har jag för mig).

Men bra, smörj in dig. Annars, VC
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 20:12:24 följande:
    Hmm...Liiiite dejavu här, vet inte varifrån det kan komma. Men det låter grymt bra!
    Ja...jag tyckte också att det kändes lite bekant med den historien...  Jag hoppas bara att Herr Å. inte vilseleder Fröken Å.{#lang_emotions_dreamer} WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 20:14:44 följande:
    Här skulle jag kunna skriva något, men jag väljer att inte göra det för att inte förstöra den propra stämningen i tråden.Visst är jag en gentleman nu
    Sedek! Du behöver en kvinna helt enkelt!
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-28 20:17:36 följande:
    Har du skrivit i bloggen vilken helg som passar bäst?Mandi: Kan du inte uppdatera bloggen med att det blir en kryssning och att vi nu väljer mellan två helger?
    Inte än
Svar på tråden Tråddödare forts....