Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-28 22:14:06 följande:
    Fick besök av en hungrig stackare som hade jobbat över och behövde någonstans att sova. Nu har han fått kolla på film med emil,mat, duscha och blivit nerbäddad i sängen. Jag är verkligen en bra mamma. Men jag slipper sova själv i natt i alla fall.
    Dutti!!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-28 22:17:20 följande:
    Tydligen ganska olika men vanligast är nog att den uteblir helt o hållet eller endast småblödningar.Innan jag fick spiralen (från tonåren o uppåt) så hade jag så kraftiga blödningar o magsmärtor så att jag kunde vara på väg att svimma av blodbristen...inte kul, plus att jag kräktes av smärtorna, inte heller kul.Var tvungen att vara hemma de 2-3 första dagarna vid varje period, kan ju tänka dig frånvaron i skolan... P-piller gjorde det LITE bättre men å andra sidan så blev jag gravid trots dem så då valde jag att prova spiralen, vilket jag är hundra % nöjd med  
    Ah, OK. Bra att du har hittat nåt som fungerar
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-28 22:24:39 följande:
    Ihi vad klockan springer iväg..! Måste hinna med en hel del innan sängen får sällskap av mig..!!!! God natt o ses igen
    OK. Godnatt och sov så gott. Kram
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-28 22:28:04 följande:
    Japp, fast sådan huvudvärk har jag haft i två dagar nu pga sjukan *skickar lite pannmassage*
    Men oh fy! Kräkningar och huvudvärk....Påminner mig om min migränattack i somras

Men tack för pannmassagen Kram!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 22:32:03 följande:
    Skojar du jag satt här och dreglade eller när han traskade runt här i bara en handduk..
    Jaså? Berätta mer......Jag är idel öga
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-02-28 22:35:44 följande:
    Bara bra, tack! Själv?
    Har haft huvudvärk hela dagen och fick precis min mens. Är kallsvettig och känner mig lite sjuk. Annars bra

Du syns inte så ofta längre..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 22:37:59 följande:
    En snygg vältränad polis.. i say no more, gissa själv.. Jo, jag kan säga.. magrutor. *svimmar nästan*
    Mer....vad har han för hårfärg, ögonfärg etc. etc...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 22:39:48 följande:
    Vilket är svårast, att glömma eller förlåta?
    Bra fråga. För mig går de hand i hand. Men glömma är svårast och när jag inte kan glömma får jag även svårt att förlåta.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 22:45:02 följande:
    Mörkbrunt kortklippt hår, blå-grå ögon, 1,90 typ.. ingen aning vad han väger men han har lagom med muskler överallt.
    *fläktar mig med händerna* Jag tror jag svimmar nu....{#lang_emotions_embarassed}
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-02-28 22:47:58 följande:
    Nä, jag sitter mest här och musar.
    Det låter bra
Svar på tråden Tråddödare forts....