Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-28 20:21:05 följande:
    Det bryr jag mig inte om, bara jag blir av med min så är jag nöjd...Med tanke på din Herr Ångest och min Fröken Ångest alltså
    Men du måste bry dig egentligen, för din egen hälsas skull. För om Herr Å. vilseleder Fröken Å. kommer hon att bli ledsen och göra slut. Och då kommer hon komma tillbaka till dig och han till mig.

Det vill du väl inte?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 20:22:39 följande:
    Jasså tror du?
    OM du behöver!
  • Velour

Förresten, visste ni att om en kille kissar på ett graviditetstest och det visar positivt så måste han snarast uppsöka läkare? Det kan bero på problem med prostatan har jag fått lära mig.

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 20:27:48 följande:
    Tror det beror på att mina bristningar drar ihop sig..
    Kan de göra det? Visste jag ärligt talat inte
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-28 20:33:26 följande:
    Du och jag Velour... Du och jag.  
    Alltid  
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-28 20:35:20 följande:
    Jag ska ta hand om kvällbestyren.När ni väl börjar sova igen kommer jag nicka förstående för att ni lägger er tidigt... Vi ses.Gonatt på er!
    Godnatt på dig vännen. Och trådkramar
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-28 20:35:30 följande:
    Klart dom kan dra ihop sig.. eller. Har rasat en del i vikt sista veckorna eller är det tvärtom att det kliar när man får bristnigarna. Kanske är på smällen ändå.. *går och gräver ett jääääääääte stort hål till mig själv*
    Jag har ingen aning. För mig kliar det när det blir bristningar och jag har heller aldrig varit med om att de drar ihop sig.

Men du, gör för säkerhets skull ett gravtest OK?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 20:35:59 följande:
    Nej, båda två blir så bedrövade och sårade att de söker upp någon ny, för med oss förknippar de smärta och det vill de inte ha
    Så sant så sant...Fick en ny dejavu helt plötsligt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 20:37:34 följande:
    Nej, för ett tag sedan lovade jag Velour att hålla en något högre standard på mina inlägg. Måste ta tillbaka det i så fall, det kan ju iofs hända... Men eftersom jag inte tagit tillbaka något än så... Lovat är lovat.
    Fast jag tvingade dig inte att lova nåt. Jag nämnde bara nåt om religiös och moral{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-28 20:39:39 följande:
    Bra tips...Vad visar det på, egentligen? För mycket av ett hormon? Vilket? Nu blev jag nyfiken, ska googla lite.
    I vissas fall kan det visa på cancer t.ex eller andra förändringar. Men ta reda på det
Svar på tråden Tråddödare forts....